خبرگزاری کار ایران

جلسه مهم منصوریان با دستیار کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۳۰

سرمربی استقلال تهران فردا جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا عضو جدید کادر فنی استقلال معرفی شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان که فصل دیگر در استقلال ماندنی است قصد دارد با حفظ اعضای فعی کادر فنی آبی پوشان یک عضو دیگر به جمع کادر فنی اضافه کند.

استقلال در فصلی که اکثر بازی‌های سختش را به دلیل مسائل فنی و موضوع مهم بدنسازی برابر حریفان واگذار کرده است، در فصل آینده مربی با تجربه‌ای به خدمت خواهد گرفت و آن کسی نیست جز مک درموت. آبی پوشان در طول فصل شانزدهم با استیو جونز همکاری داشتند اما او در اواسط فصل مشکلات خانوادگی‌اش را بهانه کرد و به انگلیس بازگشت.

درموت در تیم ملی ایران دستیار کارلوس کی‌روش بود و تا پیش از رقابت‌های جام جهانی 2014 در تیم ملی ایران برای حفظ آمادگی جسمانی ملی پوشان در مقدماتی جام جهانی کمک‌های شایانی را انجام داد. منصوریان در اوایل فصل هم به دنبال جذب او بود اما رقم بالای درخواستی او مانع از حضور او در جمع آبی پوشان شد.

حال منصوریان با سفر به دوحه برای بازی استقلال برابر التعاون قصد دارد با درموت برای فصل آینده به توافق برسد. درموت قرار است از امارات به دوحه سفر کند و با منصوریان صحبت‌‌های لازم را انجام دهند تا در صورت توافق او بتواند آبی‌ها را در فصل آینده همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز