خبرگزاری کار ایران

لیست مربیان نراتزوری فاش شد/ هشدار اینتر به آنتونیو کونته

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۴۰

اینتر به جز سیمئونه و کونته با 6 مربی دیگر نیز وارد مذاکره شده و حاضر است برای هر فصل 15 میلیون یورو دستمزد بدهد.

به گزارش ایلنا، Corriere della Sport لیست اینتر برای انتخاب سرمربی در فصل آینده را فاش کرده که در این میان آنتونیو کونته و دیه‌گو سیمئونه همچنان در صدر قرار دارند.

استفانو پیولی با آن که در بدو ورودش به اینتر نتایج خوبی کسب کرد و پیروزی‌های متوالی به دست آورد از زمانی که فهمید فصل بعد جایی در جزپه‌ مه‌آتزا ندارد تیم را به حال خود رها کرده و نراتزوری در 7 بازی اخیر خود نتیجه نگرفته است.

Corriere della Sport فاش کرده که گروه Suning به هر کسی که مربی اینتر شود سالانه 15 میلیون یورو دستمزد می‌دهد که بالاترین مبلغی است که در اروپا به یک سرمربی داده می‌شود.

 اینتر منتظر است که بازی برگشت اتلتیکو-رئال به پایان برسد تا سیمئونه نظر خود را اعلام کند. در آن سو، آنها به کونته هشدار دادند که تا دیر نشده نظرش را اعلام کند، چرا که انتخاب جایگزین برای آنها کاری ندارد. خانواده‌ی کونته هنوز به لندن منتقل نشده‌ و در میلان زندگی می‌کنند.

در لیست اینتر افراد زیر قرار دارند: لوچانو اسپالتی، لئوناردو ژاردیم، چزاره پراندلی، اوزه‌بیو دی فرانچسکو و پاولو سوسا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز