خبرگزاری کار ایران

فراخوان تراکتور برای حضور پرشورها و ترک های قشقایی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۲۶

باشگاه تراکتورسازی تبریز از هواداران خود دعوت کرد تا در فینال جام حذفی این تیم را همراهی کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود رسیده است و نماینده فوتبال آذربایجان در فینال مقابل تیم نفت تهران صف‌آرایی می‌کند.

سرخ پوشان این بار نیز همت کردند تا بار دیگر جام قهرمانی را با خود به تبریز بیاورند تا بهترین عملکرد تراکتورسازی در طول تاریخ باشگاه به ثبت برسد.
تراکتورسازان که این فصل را با بداقبالی های فراوان پشت سر گذاشتند با تمامی این مسائل رتبه سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند و این بار تنها یک گام تا کسب قهرمانی جام حذفی فاصله‌دارند.
هواداران تراکتور همواره ثابت کردند که آماده‌اند تا با یک "یاعلی" به حمایت از تیم خود بیایند و با تجلی یافتن شعار "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی" تیمشان را در هیچ ورزشگاهی تنها نگذارند.
این بار در جنوبی‌ترین نقطه کشور تراکتور در انتظار یار دوازدهم خود است تا هواداران شعار "آذربایجان یاشاسین" را در ورزشگاه خرمشهر سر دهند.
تراکتور بی تردید در سرتاسر ایران پهناور هوادار دارد ، از ترک‌های قشقایی تا هواداران ساکن در آذربایجان که روز پنج شنبه خود را به خرمشهر خواهند رساند تا حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
در انتظار حضور پرشور هواداران هستیم تا این بار در خرمشهر جشن قهرمانی بگیریم.
وعده دیدار ما:
ساعت 20 روز پنج‌شنبه
ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز