خبرگزاری کار ایران

آرزویم رسیدن به دستکش طلا بود؛

حسینی: عابدازده اسطوره ام است،کریمی الگوی فوتبالی و زندگی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۵۲

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به افتخار بزرگ دستکش طلایی جام جهانی رسید تا نامش بار دیگر در زمره افتخار آفرینان ایران قرار بگیرد. سید پیمان حسینی این افتخار را رسیدن به آرزوی بزرگش می‌داند.

سید پیمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص کسب مقام سومی بازی های جام جهانی فوتبال ساحلی اظهار کرد: خدا را شکر که به افتخار بزرگی رسیدیم. بازی‌ها خیلی سخت و حساس بودند و ما برای رسیدن به این عنوان کار سختی را داشتیم اما خوشبختانه نتیجه تلاش‌های تیمی‌مان را دیدیم. قطعا سومی در جهان افتخار بزرگی برای ایران محسوب می‌شود و ما خوشحالیم که مردم کشورمان را شاد کردیم.

وی در ارتباط با کسب دستکش طلای بازی‌های جام جهانی گفت:همیشه آرزویم این بود که یک روز دستکش طلا بازی‌های جام جهانی را از آن خود کنم. خوشبختانه به افتخارات زیادی دست پیدا کرده بودم و رسیدن به دستکش طلا را کم داشتم که به لطف خدا به آن هم رسیدم.

حسینی در ارتباط با پاس‌گل‌هایش در بازی‌های ایران افزود: این از برنامه‌های تاکتیکی ما بود که خوشبختانه جواب هم داد و خوشحالم که توانستم در کنار بقیه بچه‌ها به تیمم کمک کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ارتباط با این که او عقاب است یا عابدزاده عنوان کرد: قطعا آقای عابدزاده عقاب فوتبال ایران هستند. ایشان از اول الگوی فوتبالی من بوده  و آقای علی کریمی هم اسطوره فوتبالی و زندگی‌ام هستند و همیشه به این دو نفر علاقه خاصی داشتم.

وی در پایان در ارتباط با این که چه توقعی از مسئولان ورزش و فوتبال ایران دارد، گفت: دوست داریم در شان فوتبال ساحلی و این عناوینی که کسب کردیم با آن برخورد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز