خبرگزاری کار ایران

درویش در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

رد حضور علی دایی و امیر قلعه نویی در تیم متمول تهرانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۸۲

مدیر عامل سایپا با تکذیب شایعه مذاکره با علی دایی و قلعه نوعی گفت: هنوز تصمیمی برا سرمربی جدید نگرفته‌ایم.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با تمرین بازیکنان تراکتور سازی در زمین اختصاصی این تیم در تهران اظهار کرد: تیم‌های مختلف این کار را در حق هم انجام می‌دهند و کار ما جای تعجب ندارد. ما هم در استان‌های دیگر در زمین تیم‌های مختلف تمرین می‌کنیم حتی بارها پیش آمده که با همان تیم بازی داشته‌ایم اما در زمین اختصاصی‌شان تمرین کرده‌ایم.

وی در رابطه با اجازه بازی به محمد رضا اخباری برای تراکتورسازی خاطر نشان کرد: محمدرضا اخباری در اختیار تیم سایپا است و برای بازی او برای تراکتورسازی باید کادر فنی تصمیم بگیرند.

درویش با اشاره به جدایی حسین فرکی از تیم و شایعه حضور علی دایی و امیر قلعه نوعی به جای فرکی تشریح کرد: آقای فرکی به قصد استراحت از تیم جدا شده‌اند و قصد مربی‌گری در هیچ تیمی را در لیگ هفدهم ندارند و باشگاه با نظر مسوولان تمام گزینه‌های احتمالی را به زودی مورد بررسی قرار می‌دهد اما این مسئله که با آقای دایی و قلعه نوعی مذاکره کرده‌ایم صحت ندارد.

مدیر عامل سایپا در پایان در رابطه با برآورده شدن انتظاراتش از فرکی در لیگ شانزدهم گفت: برآورده نشدن انتظارات به کل تیم بازمی‌گردد و یک نفر در این موضوع مقصر نیست. آقای فرکی مربی بسیار عالی است اما این کل تیم بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز