خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه مهم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال؛

سنگ بزرگ فدراسیون جلوى پاى خرید جنجالى پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۹۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ظاهراً ماجرای قرار داد باشگاه پرسپولیس با خرید جدید خود، گادوین منشا قرار نیست به این زودی‌ها ختم به خیر شود و هر روز مسئله جدیدی در این میان مطرح می‌شود که این انتقال جنجالی را شبه دار می‌کند.

پس از مطرح شدن مذاکره این بازیکن با سپاهان و تکذیب داشتن قرارداد با پرسپولیس توسط خود او، حالا مصوبه جدید فدراسیون است که مقابل سرخپوش شدن مهاجم نیجریایی مانع ایجاد کرده است.

با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، کلیه باشگاه هایی که دارای پرونده های قضائی منجر به اتخاذ تصمیم در مراجع بین المللی نظیر فدراسیون جهانی فوتبال و دیوان بین المللی داوری برای ورزش و غیره هستند، تا تسویه حساب نهایی یا مختومه شده پرونده‌ها، اجازه ثبت قرارداد با اشخاص خارجی جدید را نخواهند داشت و مطابق اساسنامه فدراسیون، تمام باشگاه ها و بازیکنان متعهد به تمکین و اجرای دستورالعمل ها و مصوبات فدارسیون هستند.

باید دید این مصوبه شکل اجرایی به خود می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس را برای جذب منشا مجبور به پرداخت بدهی‌های گذشته خود به بازیکنان خارجی خواهد کرد یا این موضوع هم مثل سایر موارد با ریش‌سفیدی برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز