خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان استقلال خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

در مقابل الهلال دست و پا بسته نخواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۹۶

گلر استقلال خوزستان که تیمش با یک تساوی خانگی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد بازی با الهلال عربستان را سخت توصیف کرد.

وحید شیخ ویسی گلر استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش با الجزیره امارات در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط بازی روز گذشته به نحوی بود که ما با یک مساوی هم می‌توانستیم تیم صعود کننده باشیم. همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا بازی را اداره کنند و الجزیره پیروز این میدان نباشد.

وی افزود: در نیمه اول تمام بازی در کنترل ما بود اما بر روی ضد حمله در نقطه شروع گل خوردیم. بین دو نیمه که در رختکن به ما اطلاع دادند که لخویا 3 گل به الفتح عربستان زده آرامش بازیکنان بیشتر شد. در نیمه دوم هم سعی کردیم بازی را اداره کنیم و از مجموع موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که در دقایق آخر موفق شدیم تا با یک گل نتیجه را تغییر دهیم. ما موفق شدیم بدون باخت در بازی آخر به مرحله بعد صعود کنیم و مشکلی برای صعود تیم پیش نیامد.

شیخ ویسی در رابطه با بازی تدافعی تیم حریف در نیمه دوم خاطر نشان کرد: الجزیره فقط پیروزی در این بازی را می‌خواست تا از حیثیت فنی خود دفاع کند به همین دلیل پس از رسیدن به گل و در کل نیمه دوم به صورت کاملا تدافعی و تاخیری بازی می‌کرد. تقریبا تمام بازیکنانش در خط دفاع قرار داشتند و بازی در نیمه زمین آن‌ها دنبال می‌شد اما پس از به ثمر رسیدن گل تساوی کمی از دفاع خارج شدند. اتلاف وقت توسط این تیم برای ما کمی سخت بود اما ما با آرامش بازی را تا پایان اداره کردیم و با یک تساوی به مرحله بعد صعود کردیم.

گلر استقلال خوزستان با اشاره به اتمام قراردادش با تیم و قصد جدایی از آبی‌پوشان اهوازی تصریح کرد: ما در حال حاضر مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و سوم و نهم خرداد هم درگیر این دیدارها هستیم و بازی با الهلال عربستان بازی سختی است. پس از گذراندن این مرحله در خصوص ماندن و رفتن از استقلال خوزستان تصمیم گیری خواهم کرد اما احتمال 99 درصد از تیم خواهم رفت.

وی در رابطه با دلایل جدای‌اش از استقلال خوزستان عنوان کرد: مشکلات مالی یکی از دلایل من برای خروج از تیم است و برخی مشکلات دیگر که با باشگاه دارم هم زمینه رفتنم را فراهم کرده‌اند. استقلال خوزستان به من از لحاظ فوتبالی خیلی کمک کرده و من از همه مسوولانش تشکر می‌کنم اما برخی مسائل خارج از زمین پیش آمده که بعید می‌دانم بتوانم در تیم بمانم.

شیخ ویسی در پایان گفت: الهلال یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا است. ما تاهمین جای کار هم که پیش آمدیم شگفتی به وجود آوردیم اما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا حریف دست و پا بسته‌ای برابر الهلال عربستان نباشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز