خبرگزاری کار ایران

خرمشهر نماد ایران است/جدایی ام از تراکتور مشخص نیست

قلعه نویی:امیدوارم فردا مردم آذربایجان را خوشحال کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۲۱

سرمربی تراکتورسازی امیدوار است شاگردانش فردا با برتری مقابل نفت،جام را به هواداران تراکتور هدیه کنند.

به گزارش ایلنا،امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار  فینال جام حذفی بین تیم های تراکتورسازی و نفت تهران،پاسخگوی سوال خبرنگاران بود:

*در این سال ها چیزی که مهم نبوده،مردم بودند

جا دارد یک تسلیت به خاطر حادثه ناگوار معدن گلستان داشته باشم. امیدوارم دولتمردان به فکر مردم باشند. در این چند سال چیزی که مهم نبود مردم بودند، اگر این آقایان 5 درصد به شعارهایی که می‌دادند و با ثروتی که ایران دارد عمل می‌کردند وضعیت ایران خیلی بهتر بود و حوادثی نظیر پلاسکو و حوادث گلستان و آذربایجان شرقی و غربی و کردستان رخ نمی‌داد. انشالله که دولت جدید شعار ندهد و به فکر مردم باشد و کار کند برای مردم که ما در این سی‌وخورده‌ای سال این موارد را ندیدیم. به علی دایی هم بابت درگذشت دایی‌اش تسلیت می‌گویم. همچنین صعود نمایندگان ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را تبریک می‌گویم هر چند ذوب آهن بدشانسی آورد و صعود نکرد.

*لیاقت آذربایجان بیشتر از این هاست

ما در یک سال و خورده‌ای، واقعاً زحمات زیادی کشیدیم. تیمم، تیم بسیار خوبی است. مدیون تک‌تک بازیکنان، کادر پزشکی و مردم آذربایجان هستم. آنها به من لطف داشتند. از اصحاب رسانه محلی نیز تشکر می‌کنم. لیاقت مردم آذربایجان بیشتر از این‌هاست، اما به چیزی که می‌خواستند، نرسیدند. آذری‌ها بسیار با معرفت هستند.در مدتی که در این تیم بودم، به من لطف داشتند و کمک کردند. آذربایجان مردم شریفی دارد و امیدوارم به چیزی که لیاقتش را دارند، برساند. سال خیلی خوبی با آنها داشتم. زمانی که در اصفهان رفتم و ورزشگاه آنها را دیدم، گفتم چرا این فضا در تبریز نیست. امیدوارم مردم آذریجان به چیزی که می‌خواهند، برسند. از آنها حلالیت می‌طلبم، اگر حرفی زدم بیشتر به خاطر منافع تیم‌مان است. پدر تیم، معمولاً این صحبت‌ها را می‌کند. اصول مربی‌گری همین است.

*باید با دل‌مان در خرمشهر بازی کنیم

نفت، تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم هوا اجازه بدهد که بازی خوبی باشد. خرمشهر می‌تواند نماد ایران باشد. ما اعتراضی به بازی در اینجا نکردیم، چون اعتقاد داریم باید با دل‌مان در خرمشهر بازی کنیم. البته باید برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌شد. هنوز بعد از جنگ به این شهر رسیدگی نشده و شرایط خوبی ندارد. من سال 81 در اهواز بودم و این منطقه را دیدم. اگر یک روز پول نفت را به خرمشهر می‌دادند، این مشکلات الان وجود نداشت. شما کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را ببینید. استعداد ندارند، اما امکانات‌شان را ببینید. ورزشگاه‌های قطر مانند اولترافورد است و قرار است جام جهانی را هم میزبانی کنند، اما این همه ثروت داریم و اینکه برخی شهرهایمان هیچ‌ امکاناتی ندارند، جای تاسف دارد. ایران هزاران سال قدمت دارد. آدم‌های بزرگی در ایران هستند، اما این وضع استادیوم‌های ایران است.

*امیدوارم فردا مردم آذربایجان را خوشحال کنیم 

بازی حذفی، شرایطش با لیگ فرق می‌کند. فردا باید نسبت به بازی قبل، باید یک مدل دیگر بازی کنیم. در بازی گذشته، علی‌رغم اینکه مصدومان زیادی داشتیم، اما مثل یک «تیم» بازی کردیم. همه بچه‌ها، آقای کیانی و بقیه، خیلی سختی کشیدند، اما هیچ کدام‌شان کم‌کاری نکردند و با تمام وجود بازی کردند. امیدوارم فردا مردم آذربایجان را خوشحال کنیم و یک جام به آنها هدیه بدهیم و بازی مستحکمی ارائه کنیم. باید ابتدا تلاش کنیم که ارتباط بین هافبک و مهاجمان‌شان را قطع کنیم.

*با شرایطی که ما داشتیم، بازیکنانم ایثار کردن

 همه کسانی که با من کار کردند می‌دانند که من همیشه حلالیت می‌طلبم. حتی هفته قبل هم حلالیت خواستم. کار ما فراز‌ونشیب‌های زیادی دارد و وظیفه ما این است که حلالیت بطلبیم، چون منافع شخص به منافع تیم ارجعیت دارد. هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه، شاید در آخر فصل بخواهند تصمیمات جدیدی بگیرند تا شرایط‌ تیم‌شان را بهتر کنند. با شرایطی که ما داشتیم، بازیکنانم ایثار کردند، چون رتبه ما می‌توانست خیلی بدتر از اینها شود.

 *وقتی کیانی را نداشتیم، لطمه خوردیم

 ما دو برنامه داشتیم؛ یکی بدون سروش و یکی با حضور سروش. وقتی رفیعی رفت، ما چند بازی خوب نتیجه گرفتیم، اما 4،3  بازیکن از ما جدا شدند. در فوتبال روز دنیا، یک بازیکن نباشد، تاثیر زیادی روی عملکرد شما می‌گذارد. کمال کامیابی‌نیا وقتی یک هفته در ترکیب پرسپولیس نبود، آنها به مشکل خورد. ما هم وقتی کیانی را نداشتیم، لطمه خوردیم. با این اوضاع، ما نتایج خوبی گرفتیم. البته رتبه‌ سومی‌مان می‌توانست به دومی تبدیل شود. ما یکسری مشکلا داشتیم. یک نیم‌فصل زمین نداشتیم، زمانی که زمین داشتیم، هوادار نداشته و در اواخر فصل هم بازیکن نداشتیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز