خبرگزاری کار ایران

دوست داریم گام آخر را محکم برداریم

دایی:نفت لیاقت قهرمانی را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۲۲

مربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید تیمش لیاقت قهرمانی در جام حذفی را دارد.

به گزارش ایلنا،محمد دایی در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی بین نفت و تراکتورسازی، اظهار اشت:در این  فصل بازیکنان ما سختی زیاد کشیدند. با همه این مشکلات دوست داریم گام آخر را محکم برداریم و نتیجه زحمات‌مان را ببینیم. تیم ما لیاقت کسب قهرمانی را دارد. می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. بازی بسیار حساسی داریم که آن مسابقه فرداست. بازیکنان مشکلات را فراموش کرده‌اند و می‌خواهند به خاطر خود و خانواده‌شان و زحمتی که کشیده‌اند فردا برای کسب قهرمانی به میدان بروند.

وی در پاسخ به این سوال که حواشی اخیر تراکتورسازی چه تاثیری روی عملکرد این تیم دارد،گفت:صددرصد این مسئله باعث می‌شود که بازیکنان آنها تمرکز نداشته باشند. اگر آنها در چند هفته اخیر مشکلاتی داشتند، ما از نیم‌فصل مشکلات به مراتب بیشتری داشتیم. با این شرایط، آنها که خیلی از ما جلوتر هستند. مشکلات و بی‌پولی‌های زیادی کشیدیم. این مسائل حاشیه‌ای هم به ما و هم به تراکتروسازی لطمه بزند. این مشکلات برای ما از ابتدای فصل وجود داشت.

وی در رابطه با مصدومان و محرومان نفت در این دیدار گفت:ما غایبان زیادی در این بازی داریم که طبیعتاً تاثیرگذار خواهد بود، اما جایگزین این بازیکنان را داریم که بتوانند به بهترین شکل جای آنها را پر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز