خبرگزاری کار ایران

خدا را شکر حالم خوب است

روشن:هیئت مدیره استقلال را به بیمارستان راه نمی دادم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۲۴

حسن روشن از تماس های هیئت مدیره پرسپولیس که جویای حال او بودند تشکر کرده و گلایه های خود از هیئت مدیره استقلال را این گونه عنوان می کند:اگر به ملاقاتم هم می آمدند راهشان نمی دادم.

به گزارش ایلنا ،پیشکسوت استقلال پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان امروز مرخص شد.حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:مشکل گوارشی داشتم و به همین دلیل چند روز در بیمارستان بستری شدم.عمل کوچکی روی روده ام انجام گرفت که خوشبختانه جواب آزمایشاتم منفی بود و الان حالم خوب است.

وی در ارتباط با عدم حضور مسئولین باشگاه استقلال در بیمارستان گفت:از آن ها توقع خاصی ندارم.اگر هیئت مدیره استقلال به ملاقاتم هم می آمدند به جز حسن زمانی که قبولش دارم بقیه را راه نمی دادم.هیچ دلخوشی از آن ها ندارم چرا که هیچ کاری برای استقلال نکردند و فقط به دنبال مطرح شدن خودشان هستند.

روشن در ادامه افزود:علیرغم مسئولین باشگاه استقلال ،هیئت مدیره پرسپولیس و حتی رویانیان هم با من تماس گرفتند و حالم را پرسیدند که جا دارد باز هم از آن ها تشکر کنم.خیلی از پیشکسوتان استقلال هم تماس گرفتند و خواستند به ملاقاتم بیایند که به دلیل این که باعث مزاحمت برایشان نشوم گفتم زحمت نکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز