خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی پس از فینال رفتنی است؛

پایان امپراطوری ژنرال در تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۲۹

پس از پایان دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال شاهد خداحافظی سرمربی تبریزی ها با هواداران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهلت قرارداد سرمربی تراکتورسازی تبریز به پایان رسیده و مسئولان باشگاه تمایلی به تمدید قرار داد یا وی ندارند.

قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران در فینال جام حذفی فوتبال از همگی دست اندرکاران این تیم و هواداران قدردانی کرد و درخواست حلالیت داشت. او همچنین بیان کرد که مدیریت و هیات مدیره باشگاه ممکن است در پایان فصل تصمیم بگیرند و تغییراتی داشته باشند.

بنابر صحبت های قلعه نویی می توان جدایی او را قطعی دانست چرا که مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز تمایلی به حفظ سرمربی این تیم نداشته که به همراه آن جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و حضور در مرحله فینال جام حذفی را کسب کرده است. دیدار برابر تراکتورسازی در فینال حذفی آخرین دیداری خواهد بود که قلعه نویی روی نیمکت این تیم تبریزی خواهد نشست و باید پس از پایان این دیدار شاهد خداحافظی او با هواداران تراکتورسازی باشیم.

قلعه نویی اواسط لیگ پانزدهم با قراردادی به مهلت یک فصل و نیم به این تیم تبریزی پیوسته بود در فصل گذشته به همراه این تیم به مقام چهارمی در لیگ برتر دست یافت به همراه این تیم در جام حذفی تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفت، تراکتور در فصل گذشته تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز