خبرگزاری کار ایران

رونمایی از جدیدترین خرید استقلال؛ مدعی آقای گلی با پیراهن فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۷۱

مهاجم گلزن خوزستانی از جدی‌ترین گزینه‌های منصوریان برای حضور در استقلال محسوب می‌شود که پیراهن شماره هفت را نیز درخواست کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در حالی که رقیب با جذب گادوین منشا و شجاع خلیل زاده، نقل و انتقالات را طوفانی آغاز کرده، هنوز نتوانسته با گزینه‌های خود به جمع بندی دست یابد و در این بخش حضوری چشمگیر داشته باشد. مساله‌ای که اعتراض خاموش هواداران این تیم را نیز در پی داشته است.

با این حال شنیده می‌شود آنها قصد دارند با حسن بیت سعید، مهاجم استقلال خوزستان به توافق برای حضور در این تیم دست یابند و صحبت‌هایی نیز در این رابطه بین طرفین صورت گرفته است. بین سعید که بعد صعود به همراه فولاد نوین راهی استقلال خوزستان شد، طی دو فصل اخیر عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته و طی دو فصل اخیر به گربه سیاه استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

مهاجمی که اکنون دو بازی دیگر به همراه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و بعد از آن از بین پیشنهادات خود که جدی‌ترین آن استقلال تهران است تیم آینده‌اش را انتخاب خواهد کرد. بیت سعید که علاقه خاصی به پیراهن شماره هفت دارد، قصد دارد در تیم آینده‌اش نیز این شماره را از آن خود کند و باید دید مسوولان استقلال شماره‌ای که با نام فرهاد مجیدی عجین شده را به او خواهند سپرد یا خیر. بختیار رحمانی، هافبک فصل گذشته استقلال نیز بعد از پایان حضورش در تراکتورسازی به عنوان چهره ویژه نقل و انتقالات راهی استقلال شده بود و این شماره را از آن خود کرده بود که در نهایت عدم درخشش او باعث قطع همکاری طرفین و بازگشت او به فولاد خوزستان شد.

اکنون باید دید پروسه بیت سعید - استقلال و شماره هفت به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز