خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به دنبال راهکار برای عبور از قانون

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۳۱

مدیران فدراسیون فوتبال بعد از مصاحبه‌های متعدد و تاکید روی تصویب قانون منع جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه‌های بدهکار وقتی دیدند پرسپولیس کار خودش را می‌کند با انتشار اطلاعیه‌ای به مواضع شان تاکید کردند و نشان دادند در اجرای این قانون جدی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با این حال باشگاه پرسپولیس به کلی این قانون را فراموش کرده یا به عبارتی به حساب نیاورده چرا که روز گذشته قرارداد گادوین منشا را رسمی کرد و حالا به دنبال سعد ناطق و حتی یک بازیکن عراقی دیگر است.

از طرفی پرسپولیس یازده پرونده مفتوحه در کمیته انضباطی فیفا دارد که مربوط به بازیکنان و مربیان خارجی قبلی این تیم است و طبق قانون اگر بدهی آنها تسویه نشود راه ثبت این قراردادها در هیات فوتبال بسته است. روز گذشته روزبه وثوق احمدی رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خارجی گفت: اخیرا هم نامه‌ای به پرسپولیس نوشتیم و از مدیران باشگاه خواستیم که نسبت به حل و فصل این پرونده‌ها کارهای لازم را انجام بدهند و گزارشی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بفرستند که آنها جوابی به نامه ما نداده‌اند.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن این نامه خودش را به بی خبری زده و البته به موازات این بی خبری در پی اقداماتی است تا از زیر بار این قانون فرار کند. طاهری سرپرست باشگاه قصد دارد با پیش کشیدن اهمیت بازی‌های پرسپولیس در آسیا (به شرطی که تیم راهی یک چهارم نهایی شود) طی جلساتی با وزیر ورزش کاری کند تا موقتا این قانون شامل حال باشگاه نشود یا اگر این حربه موثر نیفتاد با گرفتن نامه از فیفا در پی قسط بندی بدهی‌ها قرارداد منشا و دیگر خارجی‌های مد نظرش را در هیات فوتبال ثبت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز