خبرگزاری کار ایران

بازگشت بازیکنان چاپه‌کوئنسه به محل درگذشت هم‌تیمی‌هایشان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۳۹

باشگاه چاپه کوئنسه که ماه نوامبر سال گذشته در سانحه سقوط هواپیما، 19 بازیکنش را در مسیر پرواز به مدلین برای بازی برابر اتلتیکو ناسیونال از دست داد، برنامه‌ای احساسی ترتیب داد تا بازیکنان جدید و بازماندگان آن سانحه را به محل سقوط هواپیما ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در میان گروهی که به محل قربانی شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه چاپه‌کوئنسه در نزدیکی‌های پایتخت کلمبیا رفته‌اند، سه بازیکنی که از آن تراژدی جان سالم به در برده‌اند هم حضور داشتند تا خاطره آن پرواز شوم برای‌شان تداعی شود. یکی از آن سه نفر جکسون فویمان، دروازه‌بان چاپه‌کوئنسه بود که در آن حادثه مجروح شد و یکی از پاهایش را از دست داد. دو نفر دیگر آلن راشل و هلیو امپیرو نتو بودند.

در مراسم بازگشت بازیکنان چاپه‌کوئنسه به مدلین، آنها با پرچم برزیل و دسته‌‌های گل دقیقاً در همان جایی که سقوط هواپیما جان تمام سرنشینان آن به جز 6 نفر را گرفت حضور پیدا کردند. پس از سقوط هواپیمای تیم چاپه کوئنسه، اتلتیکو ناسیونال کلمبیا از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست کرد که عنوان و جام قهرمانی رقابت‌های سودا آمریکانا را به حریف برزیلی‌اش اهدا کند. چندی بعد نیز تعدادی از باشگاه‌های برزیلی آمادگی خود را برای قرض دادن حداقل یکی از بازیکنان خود به چاپه‌کوئنسه اعلام کردند.

فویمان در بازگشت به محلی که ترسناک‌ترین اتفاق زندگی‌اش را تجربه کرد، به خبرنگاران گفت: من باید می‌‌آمدم تا با چشمان خود می‌دیدم چه اتفاقی افتاده است. زنده ماندن من معجزه خدا بود. مدت کوتاهی پس از حضور مسوولان و اعضای باشگاه چاپه‌کوئنسه در محل سقوط هواپیمای‌ تیم‌شان، سکنه شهر کوچک اونیون – نزدیک‌ترین شهر به محل حادثه – برای یادبود قربانیان تلخ‌ترین حادثه فوتبال در سال گذشته، میدان مرکزی شهر را از گل و اشیای شخصی‌شان پر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز