خبرگزاری کار ایران

طلسم شکنی دایی شانس آسیایی ذوب آهن را از بین بُرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۸۷

با شکست تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی تکلیف تیم های آسیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با برگزاری دیدار فینال جام حذفی فوتبال تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و در این بین تیم اصفهانی از کسب سهمیه بازماند.

سهمیه AFC برای کشورمان در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا به احتمال 2+2 است و قهرمان لیگ شانزدهم و جام حذفی به طور مستقیم وارد مرحله گروهی خواهند شد و تیم دوم و سوم لیگ برتر فوتبال باید در مرحله پلی آف حضور یابند.

پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند و با وجود شکست تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی تیم چهارم جدول یعنی ذوب آهن اصفهان دیگر شانسی برای آسیایی شدنش نمی بیند و آنها که در رقابت با سپاهان برای سهمیه آسیایی بودند بر این اساس باید فکر حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از سر بیرون کننند.

اگر تراکتورسازی برابر نفت تهران به برتری می رسید به عنوان قهرمان جام حذفی وارد مرحله بعدی می شد  و ذوب آهن می توانست در مرحله پلی آف حضور پیدا کند اما با نتیجه رقم خورده پرسپولیس و نفت تهران موفق به کسب سهمیه مستقیم و استقلال تهران  و تراکتورسازی تبریز باید در مرحله پلی آف با رقیبان مصاف دهند و به مرحله گروهی راه یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز