خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- هند

مدال برنز بر گردن اطری و نصیری

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۱۲۷

نمایندگان اوزان 57 و 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران مدال برنز آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا،مسابقات روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با برگزاری مبارزات چهار وزن نخست در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان در حال برگزاری است.

در وزن ٥٧ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 8  بر 6  محمود جان شاوتاکوف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، اطری به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه نویسون پینای از تایلند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد وی در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 4 مقابل کیم سانگ گون از کره جنوبی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ٦٥ کیلوگرم هم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 8 بر 5 میرژان آشیروف از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد اما با حضور این کشتی گیر هندی در دیدار فینال، نصیری برای ادامه کار به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل سیروجدین حسن اف از ازبکستان با نتیجه 8 بر 3به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. نصیری در این دیدار مقابل کوک گوانگ کیم از کره شمالی با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز