خبرگزاری کار ایران

گلری که تلاش‌هایش برای بقای تیم نتیجه نداد

عملکرد خیره‌کننده فروزان در دروازه‌ صبا

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۹۴

دروازه‌بان تیم فوتبال صبا در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی از خود بجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبای قم با وجود کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم نتوانست در لیگ برتر بماند و در نهایت با دلیل شکست خانگی مقابل استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کرد.

این تیم در نیم فصل اول نتایج ضعیفی کسب کرده بود و در نیم فصل دوم دست به خرید چند بازیکن باتجربه مثل حنیف عمران‌زاده، محسن فروزان و میثم مجیدی زد ولی عملکرد نسبتاً خوبش در نیم فصل دوم هم مانع از سقوط به لیگ یک نشد.

در بین بازیکنانی که در نیم فصل دوم به صبا اضافه شدند، محسن فروزان دروازه‌بان این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌ها عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت . فروزان در نیم فصل دوم ۱۳ بار در دروازه صبا قرار گرفت که حاصل آن تنها ۸ گل دریافتی بود که تنها 3 گل آن در جریان بازی به ثمر رسید. این بازیکن در دو بازی تیمش مقابل صنعت‌نفت و سپاهان هم به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

از ۱۳ حضور فروزان در دروازه صبا، این تیم با ۵ پیروزی مقابل پیکان، ذوب‌آهن، سیاه‌جامگان، تراکتورسازی و نفت و ۴ تساوی مقابل ماشین سازی، سایپا، فولاد و گسترش و تحمل ۴ شکست مقابل پرسپولیس، پدیده، استقلال و استقلال خوزستان مجموعاً ۱۹ امتیاز کسب کرد که معدل آن ۱/۴۶ امتیاز در هر بازی بود.

فروزان با ۷ کلین شیت مقابل پیکان، ماشین سازی، ذوب آهن، سایپا، فولاد، گسترش‌فولاد و تراکتورسازی بیشترین کلین شیت را در نیم فصل دوم داشت که این آمار با توجه به موقعیت صبا در جدول لیگ برتر قابل توجه است.

این دروازه بان تنها ۸ بار دروازه‌اش باز شده است تا معدل ۰/۶۱ گل خورده در هر بازی را از خود به جای گذاشته باشد. اما نکته جالب این است که از ۸ گلی که فروزان در این بازی‌ها دریافت کرده، ۲ گل از روی ضربات پنالتی مقابل استقلال و پرسپولیس بوده و ۳ بار نیز مدافعان این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کردند که یکی از آنها گل به خودی حنیف عمران‌زاده بود که در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

با کم کردن ۳ گل به خودی و ۲ پنالتی از ۸ گلی که این دروازه بان خورده، می بینیم که فروزان در جریان بازی تنها ۳ بار تسلیم تیم مقابل شده است و خوردن ۳ گل در ۱۳ بازی آنهم در ترکیب تیمی که برای بقا می‌جنگد آمار خیلی خوبی برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز