خبرگزاری کار ایران

احتمال جدایی دروزاه‌بان سایپا با انتخاب سرمربی جدید؛

لک و دایی بازهم به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۸۲

با انتخاب دایی به عنوان سرمربی سایپا، جدایی حامد لک از این تیم قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سایپا با انتخاب دایی به عنوان سرمربی تیم خود کارش را برای تدارک حضور در فصل هفدهم آغاز کرد.

در این میان گمانه‌زنی‌هایی برای فهرست ورودی و خروجی این تیم مطرح شده است که یکی از آنها مربوط به پست دروازه‌بانی این تیم است.

سایپا در نیم فصل دوم فصل گذشته با جذب حامد لک از صبای قم از او در دروازه تیمش استفاده می‌کرد.

انتخاب دایی به عنوان سرمربی سایپا خاطره اتفاقی که در آخرین همکاری او با لک در صبا اتفاق افتاد را زنده کرد.

لک که در تمام بازی‌های تیمش تا هفته بیست و سوم در ترکیب اصلی حضور داشت بعد از بازی مقابل پرسپولیس تا پایان فصل به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد و دیگر فرصت بازی پیدا نکرد.

دلیل این کار دایی اشتباه فاحش لک در تک گلی که از پرسپولسی دریافت کرد بود.

دایی که همیشه انگیزه زیادی برای نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس دارد تیمش را آماده این دیدار کرده بود و بازی خوبی هم مقابل شاگردان برانکو انجام دادند ولی اشتباه فاحش لک در خروج از دروازه روی کرنر ارسالی نوراللهی و پاس گلی که این دروازه‌بان به فرشاد احمدزاده داد باعث شکست یک بر صفر تیمش شد.

شنیده ها حاکی از آن است که دایی قصد حفظ لک در سایپا را ندارد و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن بعید به نظر می‌رسد پیشنهادی برای ادامه همکاری به این دروازه‌بان داده شود.

علاوه بر این سایپا با محمدرضا اخباری که خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی به پایان رسیده است قرارداد دارد و دایی تاکید زیادی به مسئولان باشگاه دارد که حتما او را به سایپا بازگردانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز