خبرگزاری کار ایران

سکانداری ژنرال در ذوب آهن قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۸۹

ذوب آهن پس از پایان قراردادش با حسینی به دنبال جذب سرمربی پیشین تراکتور سازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در میان تیم‌های لیگ برتری که برای فصل جدید به جذب مربی روی آورده‌اند سایپا با جذب علی دایی یکی از گزینه ها را از تیم های دیگر گرفت.

با پیوستن دایی به نارنجی پوشان تهرانی، حضور امیر قلعه نوعی بر نیمکت ذوب آهن قوت گرفت. قلعه نوعی که این فصل را با تراکتور سازی تبریز پشت سر گذاشته است و فصل سختی را در جدال با پرسپولیس و استقلال برای کسب رده اول و دوم جدول رده بندی پشت سر گذاشته در فینال جام حذفی نیز تنها شانس دریافت سهمیه مستقیم را مقابل نفت تهران از دست داد.

با قهرمانی تراکتور سازی در جام حذفی امکان دریافت سهمیه لیگ قهرمانان برای تیم رده چهارمی لیگ برتر یعنی ذوب آهن اصفهان فراهم می‌شد اما با شکست این تیم در فینال، قلعه نوعی نه تنها سهمیه آسیایی تراکتور و قهرمانی را از دست داد بلکه شانس سهمیه آسیایی ذوب آهن تیم جدیدش را نیز بر باد داد.

ذوب آهن که دیگر امیدی برای حضور در لیگ قهرمانان در این فصل را ندارد به دنبال تحکیم پایه های تیم و آماده سازی خود بازی لیگ آتی است و در میان سرمربیان به نام فوتبال ایران با قلعه نوعی در حال مذاکره است.

این درحالی است که بنا بر گفته آذری مدیر عامل این تیم همکاری ذوبی‌ها با حسینی هنوز تمام نشده و در جلسه‌ای که در این هفته برگزار می‌شود تکلیف حضور یا عدم حضور او مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز