خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید تراکتورسازی در گفتگو با ایلنا؛

نکونام یکی از گزینه‌های مربیگری تراکتورسازی است/ برای اخباری به سایپا نامه زدیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۵۷

سرپرست تراکتورسازی از فعالیت‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات می‌گوید.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت نیمکت مربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: باشگاه در حال حاضر سرمربی ندارد و این کار ما را برای حضور در نقل و انتقالات سخت کرده است و برای همین با گزینه‌های مختلف در حال مذاکره هستیم تا هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام گزینه محتمل هدایت تراکتورسازی است گفت: همان‌طور که گفتم باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف است و جواد نکونام هم یکی از این گزینه‌هاست که مشغول مذاکره با باشگاه است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد پایان یافتن خدمت اخباری و اینکه باید به سایپا برگردد عنوان کرد: خدمت اخباری تمام شده و این بازیکن با سایپا قرارداد دارد. ما قصد داریم اخباری را حفظ کنیم و برای گرفتن رضایت‌نامه او به باشگاه سایپا نامه زده‌ایم تا در صورت امکان این بازیکن در جمع نفرات ما باقی بماند.

محمودی در رابطه با استفاده تراکتورسازی از 3 سهمیه خرید آزاد و احتمال بازگشت نوراللهی و عالیشاه از طریق این قانون گفت: ما طبق قانون پس از پایان نقل و انتقالات می‌توانیم 3 بازیکن آزاد بخریم و امکان جذب نوراللهی و عالیشاه از این طریق وجود دارد ولی همه چیز بستگی به سرمربی تیم دارد که پس از انتخاب باید در این مورد نظر بدهد و اگر این بازیکنان را بخواهد وارد مذاکره خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز