خبرگزاری کار ایران

بی‌پولی اردوی تهران را لغو کرد

ادامه تراژدی مشکلات مالی آبی‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۴۵

بازهم نبود بودجه برنامه استقلال خوزستان را برای برپایی اردوی آمادگی بهم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اوضاع نابه‌سامان قهرمان لیگ پانزدهم همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه این تیم توانست با اقتدار در بازی‌های آسیایی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند اما همچنان با مانع بزرگی به نام بدهی مالی و نبود بودجه مواجه است.

این مشکل با اعتصاب‌های مکرر در طول فصل هم برطرف نشد و همچنان گریبانگیر آبی‌های اهواز است. استقلال خوزستان که با بی مهری مالک تیم مواجه شده با قول هایی که استاندار اهواز به تیم و کادر فنی داده تا کنون میدان را خالی نکرده‌اند.

پس از خرید بلیط سفر از حساب شخصی مربی و مدیر مسوول، امروز نیز به خاطر نبود بودجه سفر به تهران برای اردوی چند روزه این تیم لغو شد و آبی‌های اهواز برای ادامه تمرینات پیش از بازی برابر الهلال عربستان باید در ورزشگاه خودشان تمرین کنند. 

با تمام این مسائل که می‌تواند در شرایط روحی بازیکنان این تیم موثر باشد اما بازیکنان استقلال خوزستان باز هم بدون در نظر گرفتن این شرایط به تمرینات خود برای آمادگی برابر حریف سعودی ادامه خواهند داد.

استقلالی‌های خوزستان در بازی رفت در ورزشگاه سلطان قابوس عمان و در بازی برگشت در ورزشگاه الغرافه قطر به مصاف حریف متمول عربستانی خود خواهند رفت. حال باید دید برای خرید بلیط این سفرها اینبار دست به دامان چه کسی باید بشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز