خبرگزاری کار ایران

جانشین کمال نه ماهینی است نه کرمی

با گزینه‌های جانشین کامیابی‌نیا در پرسپولیس آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۶۷

برانکو قصد دارد به جای کامیابی‌نیا از گزینه جدیدی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با مصدومیت کمال کامیابی‌نیا از ناحیه کتف و غیبت حتمی این بازیکن مقابل لخویا، گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد جانشین این بازیکن در ترکیب پرسپولیس ایجاد شده است.

گزینه تخصصی پرسپولیس برای جانشینی کامیابی‌نیا روی نیمکت پرسپولیس شهاب کرمی است. این بازیکن که در هفته پایانی لیگ برتر در دیدار با سیاه‌جامگان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود نتوانست با عملکردش نظر برانکو را جلب کند و بعید است در ترکیب سرخپوشان حاضر شود.

گزینه مطرح شده بعدی حسین ماهینی بود که وی هم در طول فصل در بازی مقابل استقلال سابقه حضور در این پست را داشته است ولی این بازیکن هم عملکردش مورد پذیرش برانکو نبوده است.

با این وجود به نظر می‌رسد در دیدار با لخویا برانکو مجبور است بازیکن جدیدی را به جای کامیابی‌نیا به کار بگیرد و شنیده ها حاکی از آن است که گزینه محتمل در میان بازیکنان پرسپولیس محسن ربیع‌خواه است.

ربیع‌خواه که در فصل گذشته در پست دفاع چپ و دفاع میانی برای سرخپوشان به میدان رفته است پست تخصصی‌اش پیش از پیوستن به پرسپولیس، هافبک دفاعی بوده است و این شانس را دارد تا سومین پست خود در پرسپولیس را در دیدار با لخویا تجربه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز