خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

رقیبان مردان ملی‌پوش تکواندو معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۳۷

قرعه‌کشی مسابقات تکواندو در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا (سه شنبه) کار خود را آغاز می‌کند و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

فردا و در روز نخست این مسابقات مهدی اسحاقی و صادق دهقانی به مصاف رقبایشان می‌روند، در روز دوم (چهارشنبه) سیدحسین احسانی، علیرضا درویش‌پور و حسین‌قربانزاده نمایندگان کشورمان هستند و همچنین در روز پایانی (پنجشنبه) مهدی یوسفی، سیداحمد خسروفر و احمد محمدی به مبارزه با رقیبان خود می‌پردازند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، در وزن 54- کیلوگرم، مهدی اسحاقی قهرمان المپیک نوجوانان دور نخست با «اسکندر اوسمونو» از قرقیزستان دیدار می‌کند. در مبارزه دوم باید با برنده دیدار آلبانی و عربستان صعودی مبارزه کند که در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران فلسطین، مراکش یا سنگال را پیش رو دارد.

در وزن 58- کیلوگرم، محمدصادق دهقانی ابتدا «محمد روزیف» از ترکمنستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی دور دوم با «هدی نفاتی» تکواندوکار تونسی که مدال برنز قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه دارد، دیدار می‌کند.

مهدی یوسفی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان، دور اول با «مبارک الشریف» از عربستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی با برنده دیدار افعانستان، بورکینافاسو و ترکیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 68- کیلوگرم، سیدحسین احسانی ابتدا با «ارسلان اسدخان» از پاکستان مبارزه خواهد کرد. احسانی در صورت پیروزی دور دوم به مصاف نماینده عمان یا ترکیه می‌رود.

در وزن 74- کیلوگرم، ‌سیداحمد خسروفر پس از یک‌دور استراحت، در اولین مبارزه به مصاف برنده دیدار عربستان صعودی و بنین خواهد رفت و در صورت برنده شدن به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کند.

علیرضا درویش‌پور نماینده وزن 80- کیلوگرم، باید با «ماریو فریرا» از موزامبیک مبارزه کند و در صورت موفقیت به مصاف برنده دیدار عمان و اردن می‌رود.

احمد محمدی در وزن 80- کیلوگرم، در اولین پیکار باید به مصاف «آدرین اسپلینگ» از گویان برود. محمدی اگر بتواند در این دیدار موفق شود، در دور دوم یکی از نمایندگان تاجیکستان یا ساحل عاج را پیش رو دارد که با این پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کند.

حسین قربان‌زاده در وزن 87+ کیلوگرم در اولین پیکار باید به مصاف «روسلان ژاپاروف» از قزاقستان برود و در صورت شکست این تکواندوکار و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی نمایندگان یکی از کشورهای مراکش یا ازبکستان را پیش رو دارد.

گفتنی است؛ رقابت‌های تکواندو از فردا (سه شنبه) آغاز و روز پنجشنبه (29 اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز