خبرگزاری کار ایران

تمجید سرمربی تیم ملی والیبال از عملکرد ملی پوشان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۹۴

ایگور کولاکوویچ روند پیشرفت ملی پوشان کشورمان را مثبت دانست و از عملکرد جوانان تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، ایگور کولاکوویچ بعد از دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی، گفت: مثل روز گذشته و مسابقه نخست، بازی آماده سازی خوبی بود. در ست‌های آغازین، اسلوونی خیلی قدرتمند ظاهر شد و سرویس‌های خوبی را به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه تیم ایران تلاش کرد که دو ست اول را به سود خود پایان دهد، افزود: امتیازهای آغازین این دو ست را از دست دادیم. ایران خوب بازی کرد اما اسلوونی دو ست اول را برد چون ایران نیمه آغازین ست را از دست داده بود.
سرمربی تیم ملی والیبال به تغییرات انجام شده در ترکیب تیم ایران اشاره کرد و گفت: بعد از جایگزینی‌های که انجام شد، بهترین ترکیب خود را اعمال کردیم و بازی برایمان از آن پس آسان شد. مثل دیروز در طول این بازی هم تعویض های زیادی صورت گرفت و اسلوونی هم بازیکنان خود را به خوبی محک زد.
وی تاکید کرد: امروز و در دومین دیدار بعضی چیزها بهتر بود و بعضی موارد هم بدتر شد، اما تیم ایران یک بازی دیگر در لهستان دارد و امیدوارم در آنجا تغییرات بهتری حاصل شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد عملکرد جوانان گفت: بله جوانان در این بازی بهتر عمل کردند. تعجب می کنم وقتی میبینم مسعود غلامی تک تک دستورات من را در زمین اجرا می‌کند. من به او احترام می‌گذارم. او بازیکن باهوشی است. میلاد هم خیلی خوب کار کرد. سامان هم در ست پنجم خوب بازی کرد. از همه آن‌ها راضی هستم.
وی تصریح کرد: من معتقدم که بازیکنان جوان با تمرین بیشتر بهتر می‌شوند و تجربه کسب خواهند کرد. از آنجایی که بی‌تجربه هستند، گاهی تحت فشار خوب عمل نمی‌کنند و دلیلش هم مشخص نیست.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود برابر اسلوونی سه بر دو به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز