خبرگزاری کار ایران

سرنوشت مارادونا در دستان جپارف

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۴۶

علیرضا منصوریان در نقل و انتقالات پیش رو دو بازیکن خلاق را برای خلق موقعیت و بازیسازی در فصل آینده در ترکیب این تیم مد نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی استقلال در نقل و انتقالات گذشته به دنبال بازگشت مجتبی جباری به تهران بود اما مسئولان الاهلی قطر مانع از جدایی او شدند. رضایتنامه جباری صادر نشد تا او به استقلال بازگردد و سرمربی آبی‌ها در نقل و انتقالات پیش رو بار دیگر خواستار حضور او در ترکیب استقلال شود.

مجتبی جباری در دوران حضور در استقلال به عنوان هافبک خلاق و طراح در میانه میدان بازی می‌کرد و خلق موقعیت‌ها و ارسال‌های او به پشت مدافعان حریف در چند فصل گذشته از محورهای اصلی موفقیت استقلال برابر حریفان بود.

منصوریان در نیم فصل که از حضور جباری ناامید شده بود به دنبال هافبک ازبکستانی رفت اما جپارف با محرومیت آبی‌ها نتوانست به این تیم بپیوندد و راهی سپاهان اصفهان شد. قرار است جپارف امروز به تهران سفر کند اما مشخص نیست با این باشگاه تهرانی به توافق برسد یا خیر.

جپارف برای اولین حضور در فوتبال ایران در جمع اصفهانی‌ها خوب عمل کرد و نمایش‌های او مورد توجه یرمربی این تیم هم قرار گرفت. کرانچار اکنون به دنبال ادامه همکاری با این بازیکن ازبکستانی است و اگر او به سپاهان بازگردد، مجتبی جباری به استقلال نزدیک‌تر خواهد شد.

در ترکیب‌ آبی پوشان اکنون فرشید اسماعیلی نقش بازی سازی را دارد و منصوریان اگر با جپارف به توافق نرسد بعید نیست که به مجتبی جباری پیشنهاد رسمی داده تا شاهد حضور این هافبک با اخلاق در ترکیب استقلال برای فصل آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز