خبرگزاری کار ایران

در مرکز تجارت جهانیان؛

قوی‌ترین مردان ایران از ائتلاف همت حمایت کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۵۶

همایش قویترین مردان ایران در حمایت از ائتلاف همدلی متخصصان تهران در مجتمع تجارت جهانیان واقع در بلوار مرزداران برگزار شد و تعدادی از قوی‌ترین مردان ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، در این همایش که جمع زیادی از جامعه ورزش و برترین‌های قویترین مردان ایران برگزار شد، حاضران که جزو نفرات زبده این رشته ورزشی بودند؛ حمایت خود را از ائتلاف 7 نفره همدلی متخصصین تهران (همت) اعلام کردند.

حمید سلطانی از مهمترین و یکی از نامدارترین مردان‌آهنین یا قویتترین مردان ایران درباره گروه ائتلاف همت گفت: ما باید از افراد متخصص و کاربلد در انتخابات شورای شهر تهران حمایت کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که نماینده‌ای هم از جمع ورزشی‌های متخصص نه مثل آنهایی که فقط اسم قهرمان را روی خود داشتند و ضعیف‌ترین عملکرد را در شورا طی دوره چهارم از خود بر جای گذاشتند، داشته باشیم. در بین ائتلاف همت نام‌ها و افرادی دیده می‌شود که هم تخصص دارند و هم اینکه سوابق آنها بیانگر توانمندی آنها در امور اجرایی است.

درحالیکه سخنان وی با تشویق و تایید حاضرین در سالن اجتماعات تجارتخانه جهانیان قرار گرفته بود، وی از خانواده بزرگ ورزش خواست تا با نگاهی عمیق و دقیق به ائتلاف 7 نفره همت در انتخابات شورای شهر تهران رای بدهند.

در ادامه از قویترین مردان ایران با اهدای لوح و هدایای دیگر تجلیل به عمل آمد.

نام اختصاری (همت) متشکل از محسن هاشمی، محمدرضا ایرانمنش، سیداحمد نبوی، علیرضا فغانی، سیدمهدی شیرمردی، علی ناظم و جلال سیدمحمدی آشتیانی است که برای حضور در پنجمین دوره شورای شهر تهران کاندیدا شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز