خبرگزاری کار ایران

بهترین گزینه برای تراکتورسازی گل‌محمدی است

حمله اسماعیل حلالی به انتخاب جواد نکونام برای تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۷۸

پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی نسبت به مدیریت این باشگاه انتقاداتی دارد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت باشگاه تراکتورسازی و مشکلاتی که در حال حاضر گریبان‌گیرشان شده است اظهار داشت: وضعیت تراکتورسازی در حال حاضر اصلا خوب نیست و این نشان از مشکلات مدیریتی در باشگاه دارد. حالا مدیریت قبلی مقصر است یا مدیریت حال حاضر زیاد مهم نیست. ساختار باشگاه باید به شکلی باشد که نفر در آن خیلی تاثیرگذار نباشد.

وی افزود: به خاطر همین مشکلات بود که در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و باعث شد از کورس قهرمانی در لیگ جا بمانیم و قهرمانی جام حذفی را هم از دست بدهیم و در حال حاضر هم نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. تراکتورسازی وضعیتی دارد که نیاز به توجه و فعالیت بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد ولی چنین انگیزه‌ای در اداره این باشگاه نمی‌بینم.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد گزینه‌های مربیگری این تیم عنوان کرد: متاسفانه شنیده می‌شود جواد نکونام گزینه مورد نظر باشگاه است. واقعاً اگر هم از تراکتورسازی به او پیشنهاد شده باشد خودش نباید بپذیرد. مربیگری سلسله مراتب دارد و همینجوری نیست که یک نفر را به تراکتورسازی بیاورند. خود من 7 سال در آسیاویژن فعالیت کردم و در تهران به زمین‌هایی می‌رفتم که اسمشان را بلد نبودم و الان در دسته‌های پایین‌تر فعالیت می‌کنم.

حلالی در رابطه با گزینه پیشنهادی‌اش برای نیمکت تراکتورسازی گفت: به نظرم بهترین گزینه در حال حاضر یحیی گل‌محمدی است که هم تجربه خوبی دارد و نتایج خوبی در دوران حضورش در ذوب‌آهن گرفته است و هم سابقه بازی در تراکتورسازی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز