خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی که می‌خواهیم آماده قرارداد هستند

وعده مدیرفنی استقلال در خصوص نقل و انتقالات آبی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۹۳

بهتاش فریبا از آمادگی بازیکنان مدنظر استقلال برای امضای قرارداد با این تیم خبر داد و اعلام کرد تیمش مشکلی در نقل و انتقالات نخواهد داشت.

بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیمش برای بازی با العین اظهار کرد: ما برای این دیدار چند بازیکن مان را در اختیار نداریم. وضعیت ابراهیمی و انصاری هنوز برای بازی مشخص نیست و احتمالا 4بازیکن را برای این دیدار نخواهیم داشت اما از طرفی در این فصل به تمام بازیکنان استقلال میدان داده شده و همین مسئله می‌تواند به ما کمک کند. تمام بچه‌های ما در این فصل برای استقلال به میدان رفته‌اند و همین سیستم چرخشی ترکیب می‌تواند به ما کمک کند.

فریبا در رابطه با تیم العین گفت: حریف ما از قدرت‌های غرب آسیا است و همواره به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده در مراحل پایانی شناخته شده و قطعا ما باید به مصاف یک تیم قدرتمند برویم. اما با حضور صد هزار هوادارمان می‌توانیم در این دیدار حساس به برتری برسیم.

وی در مورد این که گفته می‌شود استقلالی‌ها از این که نورافکن را در اختیار تیم ملی جوانان قرار داده اند پشیمان شدند، اعلام کرد: اصلا چنین چیزی نیست و ما هیچ پشیمانی نداریم چرا که امید می‌خواهد به تیم ملی کمک کند. البته با توجه به مصدومیت ابراهیمی ما در میانه با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما جایگزین خوب هم داریم.

فریبا در پایان در ارتباط با نقل و انتقالات استقلال گفت: با بازیکنان مورد نظرمان وارد مذاکره شده ایم. اولویت اول ما تمدید قراردادها است اما بازیکنانی هم که می‌خواهیم آماده قرارداد با استقلال هستند و مشکلی در جذب بازیکن جدید نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز