خبرگزاری کار ایران

رامین رضاییان پیشنهاد داخلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۷۴

این هم شاید از خاصیت‌های فوتبال است که بهترین مدافع راست فعلی ایران، از هیچ‌یک از تیم‌های لیگ برتری هیچ پیشنهادی ندارد.

به گزارش ایلنا، صحبت از رامین رضاییان است. مدافع ملی‌پوشی که یک سال پیش همین موقع پرسپولیس را قال گذاشت و به ریزه‌اسپور ترکیه رفت اما خیلی زود برگشت و اگر پادرمیانی و اصرار مسوولان باشگاه نبود، برانکو دیگر او را نمی‌پذیرفت.

رضاییان بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی و حاشیه‌نشینی به دلیل مشکلات انضباطی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و عجیب اینکه ادعا کرده بود به زودی برای ادامه فوتبالش به اروپا می‌رود. این اتفاق اما هنوز رخ نداده و رامین همچنان در ایران در انتظار تیم است چرا که بر خلاف گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده این بازیکن، رامین رضاییان هیچ پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتر ندارد و با خارجی‌ها هم هنوز قراردادی امضا نشده.

فعلا فقط مدیران برنامه رامین‌ کارنامه و فیلم‌های بازی‌های او در تیم‌ملی و پرسپولیس را بین باشگاه‌های درجه دوم و سوم اروپایی دست به دست می‌کنند به این امید که یکی از این باشگاه‌ها این بازیکن را بپسندد و حداقل به گرفتن آزمایش فنی و پزشکی از او راضی شود. در بین تیم‌های ایرانی هم کمتر تیمی است که حاضر شود دردسر استخدام این بازیکن پرحاشیه را بپذیرد و دلیلش هم چیزی جز رفتار او نیست. مربیان معتقدند بازیکنی که یک‌تنه پرسپولیس و مربی صبوری همچون برانکو را به ستوه آورده می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود و اینگونه بهترین مدافع راست حال حاضر فوتبال ایران بدون حتی یک پیشنهاد به درد بخور، کنار نشسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز