خبرگزاری کار ایران

شکست 4 فرنگی کار ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۳۲

4 فرنگی کار ایران در مسابقات کشورهای اسلامی مقابل حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، از اوزان پایانی کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در باکو پایتخت آذربایجان در حال‌ برگزاری است، مهدی زیدوند، رسول گرمسیری و مهدی فلاح نمایندگان اوزان ۶۶، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم ایران در همان مبارزه نخست شکست خوردند و شهاب قوره جیلی در سنگین وزن موفق به پیروزی در نخستین مبارزه شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا، از آذربایجان رفت و با  یک ‌نمایش ضعیف  با نتیجه‌ شش بر صفر مغلوب حریف شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز رسول گرمسیری در دور نخست استراحت کرد و در دور بعد مقابل الوین مورس علی‌یف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های اروپایی از آذربایجان شش بر یک شکست خورد. در این وزن ۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم که هشت نفر وزن‌ کشی کرده‌اند مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب اسلام عباس‌اُف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شد و برای ادامه کار در گروه بازنده‌ها باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه‌ ۹ بر صفر حامیه حسن از لبنان را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عثمان ایلدریم، قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه‌ چهار بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز