خبرگزاری کار ایران

گلر صبای قم در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

مرفاوی اعتقادی به بازی من نداشت/ با وجود آمادگی نیمکت‌نشین بودم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۵۹

دروازه‌بان صبای قم که در تمام فصل تنها سه بازی به میدان رفته دلیل این نیمکت نشینی را اعمال سلیقه شخصی مربی‌اش دانست.

محمد باقر صادقی دروازه‌بان صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با شرایط حال حاضر این تیم اظهار کرد: بعد از پایان فصل دیگر هیچ خبری از مربی، کادر فنی و مسوولان باشگاه نداریم. امیدوارم سرنوشت این تیم مانند پاس تهران و راه آهن نشود.

وی با اشاره به عوامل سقوط این تیم به لیگ دسته یک تصریح کرد: یکی از عواملی که باعث سقوط تیم شد نبود حامی مالی برای صبا بود و عامل دوم نبود حمایت لازم از سوی مالکان باشگاه بود.

صادقی در خصوص احتمال بازگشت صبا به لیگ برتر خاطر نشان کرد: در صورتی که تیم نفت تهران با انحلال از مسابقات کنار برود صبا می تواند به لیگ برتر بازگردد.

وی با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش در کل فصل تشریح کرد: من در سه بازی که در کل فصل برای تیم به میدان رفتم عملکرد خوبی داشتم اما شرایط من بسته به سلیقه مربی بود و آقای مرفاوی اعتقاد و اعتماد لازم را به من نداشت. آقای بوستانی مربی دروازه‌بان ها اعتقاد زیادی به من داشت اما با وجود اصرار ایشان به بازی من، سرمربی به هر دلیلی مانع می شد و همین باعث نارضایتی من از شرایطم در تیم شد.

صادقی افزود: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به طور قطعی هنوز هر دوطرف تصمیمی نگرفته ایم. امیدوارم بتوانم در یک تیم خوب فصل جدید را شروع کنم.

گلر صبا در پایان در خصوص فرصت انتقالش به تیم‌های دیگر در لیگ شانزدهم اظهار کرد: من اول فصل از استقلال خوزستان پیشنهاد داشتم و در نیم فصل هم پیشنهاد داشتم اما بازهم اجازه انتقال ندادند. می توانستند راه کار بهتری برای موفقیت دوطرفه اتخاذ کنند اما با عدم رضایت برای انتقالم باعث شدند تا یک فصل علی رقم آمادگی نیمکت نشین باشم با این حال هیچ وقت اعتراض نکرده و تابع تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه بودم و در سه دیداری که به من فرصت رسید نیز با تمام وجود برای موفقیت صبا تلاش کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز