خبرگزاری کار ایران

گزارش فیفا از عملکرد امید نورافکن در استقلال تهران و تیم ملی جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۸۶

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارش به تمجید از ستاره جوان آبی پوشان تهرانی پرداخته است.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال پیش از شروع مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان در گزارشی به بررسی عملکرد هافبک جوان استقلال تهران و تیم ملی پرداخته است.

فیفا در این گزارش آورده است: کم تر از یک هفته پیش امید نورافکن بازیکنی که کمک زیادی به صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی کرد در آستانه از دست دادن مسابقات بود و به نظر می آمد باید این مسابقات را از خانه خود نظاره کند. نور افکن یکی از مهره های کلیدی تیم استقلال بود و چیزی نمانده بود که نتواند راهی کره جنوبی شود.

هافبک جوان تیم ملی کشورمان هم در گفت و گو با این سایت گفته: افتخار می کنم در تیمی بازی می کنم که جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد، من کوچک ترین عضو تیم هستم و جایگاه خوبی در تیم دارم و آن را مدیون مربیانم هستم.

فیفا در ادامه درباره جوان آبی پوش عنوان کرده: امید نور افکن نه تنها کوچکترین عضو تیم بلکه جوان ترین بازیکنی است که برای استقلال به میدان رفته است؛ او در حالی که 18 سال و 271 روز سن داشت برای استقلال اولین بار به میدان رفت. 

نورافکن در  پنج مسابقه از شش دیدار این فصل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در سال جدید تبدیل به یکی از مهره های اصلی این تیم شده است، به طوری که کنار گذاشتن این بازیکن از ترکیب سخت شده است. عجیب نبود که علیرضا منصوریان قصد نداظت تا در آستانه دیدار حساس با العین امارات در لیگ قهرمانان، این بازیکن را از دست بدهد.

اما با تغییر عقیده سرمربی، همه چیز برای نورافکن تغییر کرد و این بازیکن در لحظات آخر به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شد. نور افکن خوشحال است که این مسابقات را از دست نداده است: خیلی از بازیکنان فرصت حضور در چنین رقابت هایی را پیدا نمی کنند، امیدوارم با تجربه ای که داریم  موفق شویم بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم. این امید را داریم که بانتایجی خوب و عملکردی قوی، تاثیری مثبت روی آینده مان ایجاد کنیم.

هافبک جوان استقلال در پایان این گزارش در گفت و گو با سایت رسمی جهانی فوتبال از حضورش در ترکیب تیم ملی به عنوان کاپیتان گفت و ابراز امیدواری کرد بدون اشتباه به همراه دیگر ملی پوشان ایرانی در این تورنمنت به موفقیت دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز