خبرگزاری کار ایران

جدى ترین لیست خرید منصوریان براى استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۹۵

باشگاه استقلال حفظ بازیکنان را اولویت خود در فصل نقل و انتقالات می داند،با این وجود آنها برای جذب چند بازیکن مطرح مذاکراتی را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ با گذشت چند روز از شروع فصل نقل و انتقالات به نظر می‌رسد استقلالی‌ها دست بکار شده و قصد دارند با خرید چند مهره مطرح٬ حضور قدرتمندی در فصل هفدهم داشته باشند.

در فهرستی که منصوریان دراختیار افتخاری گذاشته است نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که در حال مذاکره با آنها هستند.

ساسان انصاری:

بعد از حضور ناموفق در پرسپولیس به فولاد بازگشت و تبدیل به جدی‌ترین رقیب طارمی در کورس آقای گلی شد. انصاری با ۱۶ گل زده برای تیمش از موثرترین  بازیکنان فصل گذشته بود که مورد توجه منصوریان قرار گرفته است.

انصاری با توجه به سابقه کوتاه حضورش در پرسپولیس قصد ندارد انتخاب جنجالی برای مقصد فصل بعدش داشته باشد  و فعلا به پیشنهاد استقلال جواب منفی داده است.

شایان مصلح:

فصل  گذشته منصوریان به تقلید در فهرست خرید خود از روی بازیکنان مد نظر پرسپولیس متهم شد و به نظر می‌رسد این روند در فصل جاری هم ادامه داشته باشد.یکی از بازیکنان مورد نظر منصوریان٬ شایان مصلح است که در نیم فصل گذشته مورد توجه پرسپولیس هم بود.

مصلح در پست دفاع چپ بازی می‌کند و فصل گذشته  به همراه سپیدرود قهرمان لیگ یک شده و به لیگ برتر صعود کرد.

جدى ترین لیست خرید منصوریان براى استقلال

امید جهانبخش:

بازیکن ۲۳ ساله فصل گذشته صبا با توجه به سقوط این تیم به لیگ یک به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد و در حال مذاکره با مسئولان استقلال است.

منصوریان اعتقاد زیادی به بازی جهانبخش دارد و سفارش زیادی برای خرید او به مسئولان باشگاه داشته است.

حسن بیت سعید:

مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به مشکلات مالی این باشگاه قصد جدایی دارد و جدی‌ترین یپشنهادش هم از استقلال است. بیت سعید یک شرط بزرگ برای استقلالی شدن دارد و آنهم پوشیدن شماره 7 این تیم است که پس از فرهاد مجیدی در مقطعی کوتاه در اختیار بختیار رحمانی بوده است.

رحیم زهیوی:

مهاجم فصل گذشته الشحانیه قطر تجربه ناموفقی در این تیم داشته و قصد دارد به لیگ ایران بازگردد. زهیوی از پرسپولیس هم پیشنهاد جدی دارد و باید دید در نهایت به کدام‌یک پاسخ مثبت می‌دهد.

مهدی شیری:

هافبک فصل گذشته پیکان که نقش اساسی در آمار گل‌های زده منشا دارد مورد توجه استقلال قرار گرفته تا به نوعی در قبال پیوستن منشا به پرسپولیس حکم پاتک را داشته باشد. شیری ۲۷ ساله است و مذاکرات مثبتی با آبی‌پوشان داشته است.

جدى ترین لیست خرید منصوریان براى استقلال

مارشاریپوف:

ظاهراً منصوریان علاقه زیادی به بازیکنان ازبکستانی دارد و پس از شکست در جذب جپاروف در نیم فصل گذشته به دنبال یک بازیکن دیگر از این کشور رفته است.

هافبک ۲۳ ساله لوکوموتیو بازیکن گرانی است و هزینه سنگینی روی دست استقلال می‌گذارد ولی توافقاتی میان طرفین حاصل شده است.

پژمان منتظری:

مدافع فصل گذشته الاهلی از این تیم جدا شده و در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد. این بازیکن در سفر استقلال به قطر به تمرین آبی‌پوشان رفت و منصوریان در همان دیدار پیشنهاد بازگشت به استقلال را با او مطرح کرد که با استقبال منتظری روبرو شد.

مرتضی تبریزی:

مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن مورد توجه منصوریان قرار دارد و مذاکراتی هم میان طرفین صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز