خبرگزاری کار ایران

بازگشت افتخار آفرینان تکواندو از بازی‌های کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۱۴

تیم ملی تکواندو ایران پس از کسب 13 مدال رنگارنگ به کشور بازیگشت.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش تکواندو با حضور 166 تکواندوکار از 23 کشور در سالن ورزشی "باکو" آذربایجان برگزار شد که نمایندگان کشورمان پس از کسب 13 مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها شب گذشته (جمعه) با استقبال شاهرخ شهنازی (دبیر کل کمیته ملی المپیک)، آرش فرهادیان (رییس سازمان تیم‌های ملی)، خانواده ورزشکاران و علاقه مندان این رشته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

در این رقابت‌ها زنان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا (ناهید کیانی)، 2 نقره (اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی) و 3 برنز (فاطمه مداحی، طیبه پارسا و سودابه پورصادقی) شدند و مردان نیز 2 مدال طلا (مهدی اسحاقی و مهدی یوسفی)، 3 نقره (سیدحسین احسانی، احمد محمدی و سید احمد خسروفر) و 2 برنز (علیرضا درویش‌پور و حسین قربان‌زاده) بدست آوردند.

ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم تشکیل داده بودند.

تیم‌ملی مردان نیز با ترکیب مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم، صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- کیلوگرم، سیداحمد خسروفر در وزن 74- کیلوگرم، علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و حسین قربان‌زاده در وزن 87+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود.

گفتنی است، هدایت تیم گروه مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی، «علی محمد بسحاق» و «مهدی احمدی» به عنوان مربی بود و تیم‌ملی تکواندو زنان نیز با سرمربی‌گری «مهرو کمرانی» و مربی‌گری «فاطمه صفرپور» در این رقابت‌ها به مصاف حریفانشان رفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز