خبرگزاری کار ایران

کاستاریکا را ببریم می‌توانیم به پلی آف هم برسیم؛

نورافکن: در نبودم استقلال ضربه نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۸۵

در حالیکه هافبک جوان استقلال جدال برابر العین امارات را به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی جوانان ار دست خواهد داد، ابراز امیدواری کرد که آبی‌ها در این دیدار پیروز از زمین خارج شوند.

امید نورافکن، هافبک جوان استقلال تهران که این روزها به همراه تیم ملی در جام جهانی جوانان حضور دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم ملی و استقلال صحبت کرد. در ادامه صحبت‌های نورافکن را می‌خوانیم:

* شرایط تیم ملی جوانان چطور است؟

در سه، چهار روز که در اینجا هستیم تلاش مان این بوده که خودمان را با وضعیت آب و هوایی و زمانی مطابقت دهیم که خوشبختانه داریم به شرایط عادت می‌کنیم و به امید خدا آماده بازی با کاستاریکا می‌شویم.

* چقدر از کاستاریکا شناخت دارید؟

کادر فنی نقاط ضعف و قوت این تیم را به ما گفته‌اند. یک آنالیز هم امروز از حریف مان داریم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم. تیم‌های قاره آمریکا فیزیکی و سرعتی هستند، چون آن‌ها در دفاع تجمع می‌کنند ما می‌توانیم با عبور از کناره‌ها برای آن‌ها خطر ساز شویم.

* می‌توانی در این بازی پیروز شوید؟

سه امتیاز این دیدار کمک بسیاری به ما می‌کند و سرنوشت ما را در مرحله گروهی رقم می‌زند. با برتری در این بازی تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم. با پیروزی در دیدار اول بازی‌های بعدی آسان‌تر می‌شود و حتی برد در این دیدار ما را می‌تواند به پلی آف هم برساند.

* به عنوان کاپیتان در بازی فردا وظیفه‌ی سنگینی دارید، نظر شما چیست؟

در استقلال وظیفه من خیلی سنگین‌تر است اما در تیم ملی سعی می‌کنم این بار را بیشتر از روی خودم بردارم و بیشتر نفوذ داشته باشم تا بهتر بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

* در غیاب تو، ابراهیمی هم در استقلال مصدوم است. با توجه به این اتفاق فکر نمی‌کنی استقلال در میانه میدان به مشکل بخورد؟

ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در غیاب ما خوب باشند. به این مسئله امیدوارم که نیمکت نشینان با کیفیتی داریم تا در چنین مواقعی به تیم و آقای منصوریان کمک کنند.

* چه پیش بینی از بازی با العین داری؟

العین یک تیم خیلی قوی است که در چند سال اخیر همیشه جز 4 تیم برتر آسیا بوده. به همین دلیل ما بازی آسانی نداریم اما از طرفی می‌توانیم با حمایت هواداران مان به برد برسیم. پیروزی در بازی رفت خیلی برای ما مهم است اگر در این دیدار به برد برسیم می‌توانیم بازی برگشت را آسان‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز