خبرگزاری کار ایران

واکنش جواد خیابانی به دابسمش و شوخی‌های مجازی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۸۹

گزارشگر فوتبال ایران که در فضای مجازی دست مایه شوخی و خنده کاربران است در این رابطه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد خیابانی گزارش گر توانای کشورمان که بسیاری از بازی های مهم داخلی و خارجی را گزارش کرده با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با شوخی‌های فضای مجازی و تقلید صدایش به گفتگو پرداخت. 

* این روزها حجم شوخی با شما زیاد شده و ناراحت نیستید که مردم با صدای شما، لحن‌تان و تکیه کلام شما شوخی می‌کنند؟

مردم به من لطف دارند. آن چه در کوچه و خیابان و بازار و دانشگاه می‌بینم چیزی غیر از این نیست اما عیبی ندارد اگر شوخی کنند و بخندند. در این روزگار پر از غم و غصه، همین که مردم بخندند خوب است و مهم نیست سوژه خنده آنها من باشم.

*از اینکه سوژه رسانه ها و فضای مجازی می شوید باعث ناراحتی شما نمی شود؟

برخی ایرادهای الکی که به کارم وارد می‌شود ناراحتم می‌کند. اشتباه کنم و اشتباهم سوژه خنده شود حرفی نیست چون هیچ وقت ادعا نکردم بی اشتباه هستم اما این که در صدای من دست ببرند و مثلا این که یک تیکه از حرف من را ببرند و «که انصافا» بشود «کثافت» یا یک کلمه زشت در گزارش بازی من گنجانده شود با حذف ادامه حرف و گنجاندن سکوت، این بداخلاقی است. فضای مجازی ایراد ندارد و اتفاقا خیلی هم عالی است و به زندگی امروزی کمک می‌کند، در وقت صرفه‌جویی می‌شود و فاصله‌ها از بین می‌رود اما ما بلد نیستیم از این امکانات به نفع خودمان استفاده کنیم و چیزی که قرار بود در خدمت ما باشد ما را در اختیار و تحت امر خودش قرار می‌دهد. ما بدیم و ایراد داریم که از فضای مجازی بد استفاده می‌کنیم.

*یک وقت‌هایی که حجم شوخی‌ها با شما زیاد می‌شود، این انتقادهای تخریبی دخترتان را اذیت نمی‌کند؟ 

قبلا اذیت می‌کرد اما با نگار بابا حرف زدم و گفتم خودش را درگیر این حرف‌ها و نقدها نکند. گفتم به هرحال این هم کار من است و یک سری آدم هم بیکار هستند و اذیت می‌کنند، تو ناراحت نشو و این شکلی اوضاع بهتر شد.

 

گفتگو: زاوش محمدی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز