خبرگزاری کار ایران

گزینه پرتغال سرمربی‌گری فولاد را بهتر بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۹۵

پائولو سرجیو سرمربی 49 ساله پرتغالی گزینه اصلی سرمربیگری در تیم فولادخوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، او که به عنوان بازیکن در تیم هایی چون ویکتوریاستابول، سانتاکلارا و استوریل و اولارینسه سابقه بازی دارد، سرمربیگری خود را به طور جدی از سال 2009 -2008 در لیگ برتر پرتغال در باشگاه پاکوش آغاز کرد. 

در سال 2010 -2009 او در ابتدای فصل سرمربی پاکوش بود اما از آنجایی که از 7 بازی تنها یک پیروزی به دست آورد از این تیم اخراج شد و نیم فصل دوم همان فصل را به گیومارش در لیگ برتر پرتغال پیوست. عملکرد  مناسب او در گیومارش باعث شد که باشگاه اسپورتینگ لیسبون با او قرارداد دو ساله امضا کند اما چون انتظارات مدیران اسپورتینگ بالاتر بود و باتوجه به اینکه تیم او با اختلاف 26 امتیازی از پرو قهرمانی را از دست داد قرارداد او برای سال دوم به صورت توافق دوطرفه فسخ شد. 

شاید بهترین نقطه کارنامه او حضور در اسپورتینگ لیسبون در فصل 2011-2010 است که در این فصل او توانست 45درصد بازی هایش را در اسپورتینگ  لیسبون با پیروزی به ثمر برساند اما چون انتظارات مدیران اسپورتینگ بالاتر بود قرارداد او در این تیم تمدید نشد.  

اولین قهرمانی پائولو سرجیو به فصل 2012 -2011 در لیگ اسکاتلند برمی گردد که او توانست با تیم هارتس قهرمان جام حذفی شود.

او فصل بعد به رومانی رفت و باتوجه به نتایج ضعیفی که در 13 بازی اولیه فصل به دست آورد اخراج شد.

در فصل 2014 - 2013 او کلا 4 بازی آخر تیم آپوئل قبرس را سرمربیگری کرد و در جام حذفی این تیم را به قهرمانی رساند.

در فصل 2015 - 2014 او سرمربی آکامیکای پرتغال بود و از 20 بازی تنها یک پیروزی کسب کرد و اخراج شد.

او سپس به الاتفاق عربستان در لیگ 2 عربستان پیوست. آخرین فصل حضور پائولو سرجیو به حضور او در فوجیره  در لیگ امارات برمی گردد. او در فصل 2017 -2016 به عنوان سرمربیگری این تیم در لیگ امارات انتخاب شد. در 11 بازی سرمربیگری اش در این تیم 6  شکست و  5 مساوی به دست ‌آورد و از این تیم اخراج شد. جالب است بدانید آخرین بازی او در مقام سرمربیگری فوجیره مقابل الوصل امارات بود که شکست با فاجعه بار 8 -صفر بود که پس از آن سریعا در تاریخ 9 دسامبر 2016 از این تیم اخراج شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز