خبرگزاری کار ایران

توضیحات تاج درباره محرومیت باشگا‌ه‌های بدهکار از جذب بازیکن خارجی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۶۰

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد محرومیت باشگاه‌های بدهکار از جذب بازیکن و مربی خارجی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تاج در نشستی که امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد در بخشی از صحبت‌های خود پیرامون محرومیت اعمال شده توسط فدراسیون برای باشگاه‌های بدهکار در جذب بازیکن و مربی خارجی اظهار داشت: در برخی از رسانه‌ها دیدم که  نوشته‌اند فدراسیون نمی‌تواند  محدودیت‌هایی را ایجاد کند، ای کاش آنها بیشتر مطالعه کنند و بدون مطالعه حرف نزنند، چون این کار به مخاطبشان آسیب می‌زند.

 ادامه داد: فدراسیون فوتبال از اول گفته است، باشگاه‌هایی که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکارند دو حالت دارد، اول این که بدهکار هستند و  تعیین تکلیف شده‌اند که مشکلی نیست و همه جای دنیا این مساله طبیعی است و دوم این که شکایتی از آنها به AFC و فیفا یا هر جای دیگر مطرح شده و هنوز حکم قطعی برایش نیامده است. این مساله هم همه جا وجود دارد و پرونده داشتن به معنای محکوم شدن نیست. آن رسانه که فدراسیون را متهم کرده بود که نمی‌تواند کاری را انجام دهد این قسمت را نخوانده بود. آن باشگاه‌هایی که پرونده دارند، محکومیت برایشان صادر شده و دیگر وقت تجدید نظر در CAS ندارند، نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی جدید بگیرند.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قانون AFC و فیفا به ما این اجازه را می‌دهد که این کار را انجام دهیم. در حالی که یک کارشناس گفته بود این قانونی نیست. بهتر است تصمیم‌ها با اطلاع کافی و درست نقد شوند  و فدراسیون و سازمان لیگ هم جواب بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز