خبرگزاری کار ایران

بلماضی: به نبود تماشاگران اهمیتی نمی‌دهیم/ خرید طارمی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۸۴

سرمربی لخویای قطر در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس قصد لخویا برای خرید طارمی را به تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا: جمال بلماضی سرمربی لخویای قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی فردا به عنوان یکی از بازی‌های مهم برای ما تلقی می‌شود چون خارج از خانه است. تمام بازی‌هایی که با تیم‌هایی ایرانی داریم سخت هستند.
وی افزود: با توجه به این که برابر تیم قدرتمند پرسپولیس که تیمی حرفه‌ای است و بازیکنان با استعدادی دارد، بازی خواهیم داشت، کار دشواری داریم. نتیجه این بازی برای هر دو تیم حیاتی است چون تیم برنده به یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند.

سرمربی لخویا درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی فردا گفت: اهمیت زیادی به این مساله نمی‌دهیم. در هر شرایطی آماده بازی هستیم هرچند برای تیم حریف ممکن است بسیار مهم باشد.

بلماضی درباره ترکیب تیمش در بازی فردا و غایبان احتمالی هم افزود: فردا در این‌باره تصمیم می‌گیرم. علی معز با ما نخواهد بود و برخی بازیکنان ما هم درگیر بازی‌های تیم ملی خود هستند.

وی در رابطه با نقاط ضعف پرسپولیس خاطر نشان کرد:  تمام ضعف‌ها را بررسی کرده‌ایم و با توجه به آنها عملکرد خودمان را خواهیم داشت. نمی‌توانم این جا درباره ضعف‌های حریف صحبت کنم.

سرمربی لخویا در ادامه درباره مهدی طارمی و جلال حسینی به عنوان دو بازیکن موثر پرسولیس تصریح کرد: آنها را آنالیز کرده‌ایم. سایر بازیکنان حریف هم قدرتمند هستند.  این بازیکنان حرفه‌ای، خطرناک و مشکل‌ساز هستند و ما آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم همانطور که پرسپولیس هم بازیکنان ما را آنالیز کرده است. علاوه بر این دو بازیکن، سایر بازیکنان حریف هم قدرتمند هستند.

وی در واکنش به این سوال که آیا صحیح است لخویا خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی است، تاکید کرد: خیر چنین بحثی وجود ندارد.

بلماضی در پایان ابراز امیداوری کرد که فردا در کنار پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز