خبرگزاری کار ایران

برانکو: نبود تماشاگران فقدان بزرگی است/ بازیکنانم با آمادگی کامل به میدان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۱۷

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تیمش برابر لخویا از نبود تماشاگران در ورزشگاه ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 2 خرداد به مصاف لخویای قطر خواهد رفت در نشست خبری پیش از بازی تیمش اظهار کرد: خوشحال و مفتخرم در این مرحله هستیم. متاسفانه بدون تماشاگر هستیم که این برای ما فقدان بزرگی است. صد هزار هوادار فرصت حضور در آزادی را ندارند. فضای بی تماشاگر ورزشی نیست و فوتبال برای تماشاگران بازی می شود.

وی افزود: مجبوریم در جنین فضایی بازی کنیم. لخویا در پنج سال اخیر سه بار قهرمان شده و استاندارترین و مستمرترین کار را داشته است. همه تیم‌های قهرمان خوب هستند. گروه سختی داشتیم و الان هم با بهترین تیم بازی داریم.

برانکو در ادامه گفت: بازیکن کره‌ای لخویا بهترین بازیکن لیگ قطر شد و بهترین مدافع را دارد. (اشاره به چیکو فلورس) بیش از این نمی‌خواهم به حریف اشاره کنم. همین که لخویا قهرمان قطر شده قدرتش را نشان می‌دهد.

وی در رابطه با ایجاد ترس از حریف بین بازیکنانش خاطر نشان کرد: از حریف ترسی نداریم اما به آن احترام می‌گذاریم. به طور ویژه به بازیکنان نگفته‌ام که حریفمان چنین و چنان است چون همه می‌دانیم که بازی محکم و سختی در پیش داریم. لخویا نسبت به الریان بازی محکم‌تری انجام می‌دهد.

برانکو افزود: این بازی نیمه اول است و انتظار داریم که برنده شویم و به بازی برگشت برویم. به جز کمال، سایر بازیکنان ما آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: لخویا تیم خیلی خوبی است و قاطعانه قهرمان قطر شده و صعودش به آسیا هم مقتدرانه بوده است. مثل همه حریفان به لخویا هم احترام می‌گذاریم. لیگ قهرمانان آسیا جایگاه بالاتری نسبت به لیگ داخلی دارد اما به بازیکنانم اطمینان دارم. هیچ تیمی بهتر از ما نیست.

وی ادامه داد: بازی سخت است اما هیچ دلیلی برای ترسیدن نداریم. اعتماد به نفس خود را از دست نمی‌دهیم.

برانکو درباره تاثیر غیبت هواداران تصریح کرد: جای آنها واقعا خالی است. در طول فصل آنها یار دوازمدهم بودند و در روزهایی که خوب بازی نکردیم، ما را دور نینداختند و درسطح بالایی از ما حمایت کردند و کمک حال ما بودند. برای ما غیبت هواداران فقدان بزرگی است اما کاری نمی‌توانیم بکنیم.

سرمربی سر‌خ‌پوشان در واکنش به صحبت‌های منصوریان در نشست خبری دیروز درباره محرومیت هواداران پرسپولیس گفت: خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم که  نگران غیبت هواداران ما است و احتمال می‌دهم امشب از نگرانی خوابش نبرد. ما برای استقلال، امروز آروزی موفقیت می‌کنیم. ما و استقلال معرف ایران هستیم و من و بازیکنانم امروز استقلال را تشویق می‌کنیم.

برانکو در خصوص شایعه مشورت دادن خود به مربی العین تاکید کرد: آنها هم‌وطن من هستند و زمانی شاگردم بوده‌اند. با این حال من حتی آنها را ندیدم و حتی سر تمرین‌شان هم نرفتم. باید بگویم که با مامیچ و برادرش ارتباط خوبی هم ندارم.

وی افزود: یادم رفت که بگویم العربی مهاجم لخویا بهترین گلزن تیمش است و فکر کنم مصدوم است. ادگار و یک بازیکن از امارات آمده‌اند که احتمالا به جای العربی بازی می‌کنند. واقفیم که حریف ما قدرتمند است اما به تیم خودم کاملا اطمینان دارم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دفاع تیم ما فقط به خط دفاعی محدود نمی‌شود. اولین خط دفاعی ما مهدی طارمی و مهاجمان دیگر هستند. باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

برانکو با اشاره به تقابل طارمی با دروازه‌بان لخویا عنوان کرد: مهدی برای این به نشست آمد که در حال حاضر آقای گل لیگ قهرمانان است. انتظارم این است که در این تقابل، مهدی برنده شود اما حریف، بازیکنان خوبی دارد و من دوست ندارم اسم تک تک آنها را بیاورم و از ایشان تعریف کنم. با الهلال و الوحده و الریان بازی کردیم که هر کدام افتخارات زیادی دارد.

برانکو در پایان اظهار کرد: ناراحتیم که هواداران را در ورزشگاه نخواهیم داشت اما مطمئن هستم که بازیکنانم جای خالی آنها  را در زمین جبران می‌کنند و هواداران هم در خانه ما را دعا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز