خبرگزاری کار ایران

یک فصل آبی با آقای شماره ۹

کلیپ دیدنی از کاوه رضایی؛ فرشته‌ی ربوده شده استقلال از پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۶۷

مهاجم شماره 9 استقلال بار دیگر فرشته نجات این تیم لقب گرفت و با اعتمادبنفس ستودنی خود توانست در ثانیه‌های پایانی آبی‌پوشان را به بردی شیرین برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاوه رضایی در این فصل هم در زمینه گلزنی و هم پاس گل آمار فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت و در جدال یک هشتم نهایی برابر العین نیز بار دیگر فرشته نجات آبی‌ها لقب گرفت.

کاوه رضایی در دقیقه ۳ + ۹۰ از روی نقطه پنالتی با ضربه‌ی بقل پای دقیق توپ را روانه گوشه دروازه العین کرد تا آبی‌های تهرانی برای چندمین بار در فصل جاری با درخشش شماره ۹ جوانشان دست پر به رختکن بروند.

کاوه رضایی مهاجمی که در این فصل بهترین پاسور شد و در مسابقات لیگ برتر ... گل هم به ثمر رساند، در آسیا هم موفق ظاهر شده و با احتساب گل برابر العین ۵بار برای ابی‌ها گلزنی کزده که دراین بین یکی از زودترین گل‌های رقابت‌های آسیایی را به نام خودش ثبت کرد.

رضایی در دور برگشت مرحله گروهی یکی از دلایل اصلی صعود استقلال به مرحله بعدی بوده جایی که او گل پیروزی بخش در دقایق پایاتی در خانه لوکوموتیو و گل تساوی در ورزشگاه آزادی را برابر الاهلی قطر وارد دروازه حریف کرد.

برای صحبت در خصوص عملکرد این مهاجم که در ابتدای فصل از جلوی ساختمان پرسپولیس از سوی استقلالی‌ها ربوده شد و به سمت اردوگاه آبی آمد، بهتر است تنها توجه تان به کلیپ زیر جلب شود:

 

حجم ویدیو: ۹.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز