خبرگزاری کار ایران

باز استادیوم آزادی؛ باز دستگیری دختر طرفدار استقلال (عکس)

حدود یک هفته قبل بود که هزاران دختر و بانوی ایرانی بدون مشکل در استادیوم 12 هزار نفری آزادی گرد هم آمدند تا در حمایت از رییس جمهور آینده خود حنجره‌شان را همنوا با دیگر حاضران به لرزه در آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در جدال میزبانی خود در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با حمایت گسترده هواداران خود برابر العین به برتری دست یابد و شانس صعود خود را افزایش دهد.

در روزی که هواداران این تیم با توجه به محرومیت رقیب سنتی تمام تلاش خود را برای پایان رساندن این 90 دقیقه سرنوشت ساز بدون ایجاد حاشیه به کار گرفته بودند، اما یک هوادار حاشیه بزرگی را رقم زد.

photo_2017-05-23_00-11-47

حضور بانوان سال‌هاست به ممنوعه استادیوم آزادی تبدیل شده و البته برخی از آنها با خوش شانسی توانسته‌اند رقابت بازیکنان و تیم مورد علاقه خود را با عبور از گیت بازرسی به نظاره بنشینند. با این حال شانس امروز با هوادار دختر استقلال یار نبود و او خیلی زود توسط ماموران شناسایی شد و از جایگاه تماشاگران خارج شد. 

photo_2017-05-23_00-11-42

البته همین چند روز پیش بود که هزاران هوادار دختر در استادیوم آزادی و در گردهمایی سیاسی دور هم گرد آمده بودند و به حمایت از رییس جمهور آینده خود پرداختند. بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید و البته به نظر میرسد همچنان حضور آنها در محیط ورزشی و در زمان برگزاری رویداد ورزشی به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شود. وزیر ورزش و جوانان البته در فاصله کوتاه باقیمانده تا انتخابات وعده فراهم آوردن شرایط آنها برای ورود به استادیوم را داده بود و باید دید این روز چه زمانی برای آنها فرا می‌رسد، روزی که مجبور نباشد به صورت مخفیانه وارد استادیوم شوند و البته بدتر از آن به این شیوه از سوی ماموران اخراج شوند.

کد خبر : ۴۹۲۶۶۹