خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

آغاز رقابت 5 نماینده ایران در روز نخست پیکارهای جودو

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۴۹

در روز نخست پیکارهای جودو قهرمانی آسیا 5 نماینده ایران بر روی تاتامی می‌روند.

به گزارش ایلنا، پیکارهای قهرمانی جودو بزرگسالان قاره کهن در شرایطی با حضور 242 جودوکار از 28 کشور از امروز جمعه 5 خرداد در سالن وندروم کشور هنگ کنگ آغاز می‌شود که در روز نخست این پیکارها 5 نماینده کشورمان روی تاتامی می‌روند.

در جدول 22نفره وزن منهای 60 کیلوگرم جوان شایسته جودو کشورمان محمد رشنو نژاد در مبارزه نخست برابر مارتین لااو نماینده کشور میزبان دارنده نشان طلا کاپ آزاد چین تایپه در سال2016، نقره کاپ آزاد جوانان ماکائو 2015 و نقره کاپ آزاد جوانان چین تایپه 2015 به میدان می‌رود و در صورت پیروزی با چان یه اونگ کیم جودوکار کره‌ای نایب قهرمان جوانان آسیا در سال 2916، دارنده نشان برنز جوانان آسیا و برنز جوانان جهان در سال 2015 مصاف خواهد کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم، در شرایطی 27 جودوکار با هم رقابت می‌کنند که علیرضا خجسته جوان موفق این روزهای جودو ایران در دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار عیسی مجراشی عربستانی و سوراساک پانتانام تایلندی پیکار می‌کند.

قاسم نوری زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا مقابل عبدالفهیم فضلی از افغانستان به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، عظمت مکان اف قزاق نایب قهرمان جهان در سال 2013 و دارنده نشان نقره گرند اسلم ابوظبی و گرند اسلم باکو 2016 را پیش رو خواهد داشت.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد بریمانلو در حضور 25 جودوکار صورت پیروزی برابر جودوکار سریلانکا، در مبارزه دوم به مصاف برنده محمد رباحی از قطر و سانجیت دانگل از نپال می‌رود.

در بخش بانوان و در جدول 15نفری وزن منهای 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند در صورت پیروزی در مبارزه نخست برابر سانگ سیم ریم از کره شمالی دارنده نشان برنز پیکارهای قهرمانی آسیا در سال 2015 با برنده کشور میزبان و مغولستان مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز