خبرگزاری کار ایران

اینتر در حال مذاکره جدی برای جذب خامس و په په

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۵۷

مسئولان باشگاه اینترمیلان که هنوز سرمربی فصل بعدی تیمشان را مشخص نکردند، به دنبال جذب بازیکن هستند.

به گزارش ایلنا، اینتر میلان در فصلی که یوونتوس قهرمان سری آ شد نتوانست مقامی بهتر از رده هفتم کسب کند تا آن‌ها از کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعدی باز بمانند. حال سران چینی باشگاه قصد دارند تا برای فصل آینده با خریدهای ممتاز این تیم را دوباره به دوران اوج بازگردانند.

در این بین AS مدعی شده که خامس رودریگز و په په از رئال مادرید مورد توجه این باشگاه میلانی قرار گرفته‌اند و آن‌ها پس از بازی فرداشب رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا با این دو وارد مذاکره می‌شوند.

هر چند این نشریه اسپانیایی از خامس به عنوان گزینه‌ی اینتر نام برده است اما احتمال پیوستن این هافبک کلمبیایی به منچستر یونایتد بیشتر است.

قرارداد په په هم چند روز دیگر به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. په په قصد داشت قراردادی دو ساله با رئال ببندد ولی مدیران رئال به وی قراردادی یک ساله پیشنهاد داده بودند. با این حال په په از چین هم دو پیشنهاد جدی با دستمزد بالا دارد و باید دید این مدافع پرتغالی با سابقه 10 سال حضور در رئال کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز