خبرگزاری کار ایران

به دنبال ثبت کلین شیت برابر العین هستیم؛

فریبا: احتمال نرسیدن ابراهیمی به العین زیاد است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۵۴

بهتاش فریبا از شرایط نامطلوب امید ابراهیمی و احتمال نرسیدن این بازیکن به بازی برابر العین سخن گفت.

بهتاش فریبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال برای بازی با العین اظهار داشت: شرایط مان خوب است و تمرینات خوبی را در این چند روز سپری کردیم و جز امید ابراهیمی بقیه مصدومان‌مان شرایط خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: امید ابراهیمی روز گذشته با ما تمرین کرد اما شرایط خوبی نداشت. با توجه به وضعیتی که او داشت احتمال نرسیدنش به بازی با العین وجود دارد. قرار است ما از او تست پزشکی بگیریم تا وضعیت ابراهیمی برای این دیدار مشخص شود.

فریبا در ارتباط با بازی این تیم برابر العین اظهار داشت: قبل از بازی رفت هم هدف ما کلین شیت در رفت و برگشت برابر العین بود. خوشبختانه بازی رفت را علیرغم این که خوب نبودیم برنده شدیم.در بازی برگشت هم تمام تلاش مان بسته نگه داشتن دروازه مان است تا به امید خدا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

مدیر فنی استقلال در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه عنوان کرد: آقای افتخاری و توفیقی با بازیکنان ما برای تمدید قرارداد صحبت کرده اند و قرار است بعد از بازگشت تیم و پایان بازی ها با بازیکنان توافقات نهایی انجام بگیرد.

وی در ارتباط با احتمال ماندن کاوه رضایی در استقلال گفت: به اعتقاد من احتمال ماندن کاوه رضایی و امید ابراهیمی خیلی بیشتر از جدایی شان است و ما امیدوار به ماندن آن ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز