خبرگزاری کار ایران

احکام جدید AFC علیه استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۶۴

با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا سرخابی‌های پایتخت به دلیل برخی تخلفات محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حکم جدیدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده و در آن سرخابی‌های پایتخت محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

استقلال و پرسپولیس که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در دور رفت میزبان حریفان بودند به دلیل تخلف‌های صورت گرفته بنا بر اعلام AFC باید جریمه نقدی پرداخت کنند.

آبی‌های تهرانی که در خطر محرومیت از حضور هواداران به دلیل لیزر انداختن و مواد محترقه بودند، این بار با قانون عجیبی مواجه شدند؛ مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اعلام با تاخیر لیست بازیکنان این تیم در بازی برگشت مرحله گروهی مقابل لوکوموتیو ازبکستان به پرداخت هزار دلار محکوم شده و 30 روز مهلت دارد تا این جریمه را پرداخت کند.

حکم AFC برای پرسپولیسی‌ها که در دیدار برابر لخویا از حضور تماشاگر محروم بودند مختلف است. بنابر حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا هواداران پرسپولیس در بازی برابر الریان در ورزشگاه آزادی استعمال دخانیات انجام دادند که بر اساس مقررات AFC این عمل تخلف محسوب شده و باشگاه 30 روز مهلت دارد تا جریمه 3هزار دلار آمریکا را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز