خبرگزاری کار ایران

تراکتور، پرسپولیس و استقلال عقب نشینی کردند؛

دردسرهای چک یک و نیم میلیاردی آقای ستاره

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۹۷۱

باشگاه تراکتورسازی قصد ندارد برای تسویه حساب سعید آقایی با گسترش فولاد به این باشگاه پولی پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع تیم ملی کشورمان که فصل گذشته در تراکتورسازی حضور داشت، در فصل نقل و انتقالات مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد.

این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی از گسترش‌فولاد به تراکتورسازی رفته بود در حال حاضر قراردادش با گسترشی‌ها به پایان رسیده است ولی برای رفتن به تیم جدید نیاز به برگه تسویه حساب با این باشگاه دارد.

در همین راستا باشگاه گسترش‌فولاد اعلام کرده است که یک چک 1.5 میلیاردی از این بازیکن در اختیار دارد و هر تیمی خواهان اوست باید این چک را پاس کند.

از طرفی مسئولان باشگاه تراکتورسازی که علاقه‌ زیادی به حفظ آقایی دارند حاضر به پرداخت هیچ مبلغی برای تسویه این بازیکن نیستند و به او اعلام کرده‌اند که خودش باید با گسترش فولاد تسویه حساب کند.

کاظم محمودی، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: چک 1.5 میلیاردی آقایی به گسترش فولاد برای ضمانت داده شده است و قرار نیست پاس شود. ضمن اینکه آقایی خودش باید با گسترش فولاد تسویه حساب کند و احتیاج به رضایت نامه ندارد که ما بخواهیم به گسترش فولاد پولی پرداخت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز