خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس نمی‌خواهد به آیتم نفرین شده برسد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۹۹۸

با وجود ضعف سرخ‌پوشان پایتخت در ضربات پنالتی، این تیم برای فرا از این معضل باید برابر لخویا به گل برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هر چند نتیجه صفر - صفر بازی رفت پرسپولیس و لخویا، از جهتی دلگرم کننده است و می‌توان با مساوی گل دار صعود کرد اما به نوعی کار را سخت هم خواهد کرد. واقعیت این است که پرسپولیسی‌ها باید در طول 90 دقیقه به لخویا گل بزنند اما اگر نه خودشان نه حریف در گلزنی موفق باشند بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشد. اتفاقی که شاید هیچ یک از هواداران و بازیکنان پرسپولیس دوستش نداشته باشند.

 در دو فصل اخیر، 5 بازیکن برای پرسپولیس پنالتی هدر داده‌اند. امید عالیشاه، رامین رضاییان، مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا و حسین ماهینی، حداقل یک بار پنالتی خراب کرده‌اند. البته طارمی با خراب کردن 5 پنالتی، بین همه آنها رکورددار است و آقای گل لیگ، زیاد با گلزنی از روی نقطه پنالتی ارتباط برقرار نمی‌کند.

با این شرایط، در فهرست پرسپولیس هیچ بازیکن مطمئنی برای پنالتی زدن وجود ندارد. رامین رضاییان، تنها بازیکن پرسپولیس که آمار گل شدن پنالتی‌هایش بیشتر از 50 درصد بود توسط برانکو اخراج شده و سایر بازیکنان این تیم، یا در دو فصل اخیر در طول بازی پنالتی نزده‌اند یا حداقل نصف پنالتی‌هایشان را خراب کرده‌اند.

تنها بازی پرسپولیس در این دو فصل که به ضربات پنالتی کشیده شد، مقابل قشقایی بود. تیمی از لیگ دو، که روبه‌روی پرسپولیس قرار گرفت و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی، زورشان حتی به تیم لیگ دویی ایران هم نرسید. در آن مسابقه رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس بود و هیچ پنالتی نگرفت. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس هم این فصل پنالتی نگرفته است. فصل پیش هم تنها پنالتی که بیرانوند گرفت، از مهدی طارمی بود!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز