خبرگزاری کار ایران

7 شکست دردناک مورینیو در فصل نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۸۸

دیروز سرمربی یونایتد اولین شکست رسمی فصل نقل و انتقالاتی خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ژوزه مورینیو اولین شکست رسمی فصل نقل و انتقالاتی خود را تجربه کرد. برناردو سیلوا، بازیساز موناکو، به منچستر سیتی پیوست تا دست مورینیو و بارسلونا در پوست گردو بماند.

از طرفی، چند شکست غیررسمی نیز در نزدیکی مورینیو است. شاید اولین و مهمترین کسی که در لیست خریدهای مورینیو بود و هست آنتون گریزمان باشد که از دو ماه پیش مذاکره با وی شروع شده بود. با این حال، رئال مادرید آماده است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد و خود را به عنوان یک تهدید مطرح کرده است.

از طرفی، خامس رودریگز به اینتر نزدیک شده است و ممکن است فصل آینده سر از جزپه‌ مه‌آتزا در آورد. این بازیکن قرار بود در ازای فروش دخه‌آ به رئال مادرید به اضافه‌ی مبلغی جزئی به جمع شاگردان مورینیو اضافه شود.

همچنین، ویرژیل ون دایک، مدافع ساوتهمپتون که مورد توجه چلسی نیز قرار گرفته بود، به لیورپول نزدیک شده و قرار است در فصل آینده شاگرد یورگن کلوب شود. قیمت این بازیکن 50 میلیون یورو است.

کایل واکر، دفاع راست تاتنهام، نیز مورد توجه منچستر سیتی قرار گرفته و ممکن است همچون سیلوا از دست مورینیو برود. سیتی بدون ایجاد هیچ سر و صدایی وارد بازار نقل و انتقالات شده است.

همچنین، آندر هررا مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و قرار است جانشین بوسکتس در ترکیب بلوگرانا شود. هررا یکی از بهترین بازکنان یونایتد در فصل اخیر بوده و خروج وی از اولدترافورد می‌تواند بدترین خبر برای هواداران باشد. باید به همه‌ی این‌ها خروج داوید دخه‌آ را هم اضافه کرد، دروازه‌بان بدون جانشین شیاطین سرخ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز