خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون وزارت ورزش به انتخابات حاشیه ساز هندبال

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۹۹

سر و صدایی که بار دیگر در هندبال راه افتاده، معاون وزیر ورزش را وادار به واکنش کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی درباره اتفاق‌هایی که در هندبال افتاده و ماجرای انصراف علیرضا رحیمی و سپس حضورش در مجمع انتخاباتی فدراسیون می‌گوید: این موضوع دیگر موضوعیت ندارد. یکی در انتخابات ثبت‌نام می‌کند و نامه استعفا می‌دهد و در زمان مشخص استعفایش را پس می‌گیرد و دوباره در مسیر انتخابات قرار می‌گیرد. برای همین مشکل خاصی وجود ندارد. در خصوص نامه انصراف رحیمی از انتخابات فدراسیون هندبال، اقدام عملی در وزارت ورزش صورت نگرفته و رحیمی استعفایش را پس گرفته بود. بنابراین او در روند انتخابات قرار گرفت و توانست با رای مجمع به‌عنوان رییس فدراسیون هندبال انتخاب شود.

داورزنی ادامه می‌دهد: اگر اعتراضی هم بوده باید همان موقع انجام می‌شد نه اینکه الان نزدیک به سه ماه از آن موقع گذشته و رحیمی با رای اعضای مجمع به‌عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده است. دیگر این موضوع، موضوعیت ندارد و همه باید کمک کنیم تا هندبال در مسیر ترقی گام بردارد.

او به بدهی بیش از 3 میلیارد تومانی فدراسیون هندبال نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: متاسفانه از سال 89 تاکنون فدراسیون بیش از 3 میلیارد تومان بدهی دارد و 61 هزار دلار بدهی خارجی این فدراسیون باعث شده خطر محرومیت برای هندبال کشورمان وجود داشته باشد. البته رحیمی بدهی‌های خارجی را قسط‌بندی کرده و نزدیک به 20 هزار دلار آن پرداخت شده ولی تا تسویه کامل بدهی، خطر محرومیت وجود دارد. بدهی‌های انباشته در هندبال باعث شده تا کار فدراسیون بغرنج شود و کمی کار برای رحیمی سخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز